Πηγή: www.fortunegreece.com
Στην Ελλάδα της κρίσης και της σωρευτικής ύφεσης, όλο και περισσότεροι στρέφονται στην λύση της επιχειρηματικότητας, ως απάντηση στην ανεργία και την πτώση των μισθών. Νέες ιδέες, startups , επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες συνθέτουν τις επιλογές. Ποια είναι όμως τα κριτήρια που δείχνουν αν μια επιχειρηματική ιδέα θα καταφέρει να περάσει το πρώτο στάδιο της εισαγωγής, το οποίο είναι και συνήθως θνησιγενές για τις περισσότερες νέες εταιρείες;
1.Είσαι παθιασμένος με την ιδέα;
Πολλοί επιχειρηματίες ξεκινούν έχοντας στόχο απλώς να κερδίσουν χρήματα. Κανείς από τους πραγματικά επιτυχημένους, όμως, δεν ανήκει σε αυτή την κατηγορία. Πρέπει να πιστεύεις πραγματικά σε αυτό που κάνεις και να είσαι διατεθειμένος να του αφιερωθείς ολοκληρωτικά. Και αυτό συμβαίνει μόνο με κάτι που σε παθιάζει.
2. Είναι το προϊόν σου πραγματικά ξεχωριστό;
Διαφοροποίηση είναι η λέξη «κλειδί». Αν αυτό που πουλάς υπάρχει ήδη, φρόντισε να έχει τη διαφορά που… κάνει τη διαφορά. Η χαμηλότερη τιμή δεν μπορεί να είναι το μόνο σου πλεονέκτημα, αφού δεν θα μπορείς να τη διατηρήσεις για πάντα. Πρέπει να πείσεις τους υποψήφιους πελάτες ότι αγοράζουν κάτι που δεν υπάρχει πουθενά. Και, φυσικά, να το πιστεύεις και ο ίδιος.