Πηγή: spinningsm.com
Ακόμα κι αν έχετε περάσει αμέτρητες ώρες και έχετε και έχετε ξοδέψει αξιόλογα ποσά στη στρατηγική σας σε ότι έχει να κάνει με το social media marketing, ακόμα νοιώθετε ότι κάτι σας λείπει! Κάτι που δε σας κάνει να αισθάνεστε ότι έχετε σχεδιάσει και υλοποιήσει την ενδεδειγμένη στρατηγική σας στα μέσα κοινωνική δικτύωσης! Συνήθως αυτό που λείπει, είναι μπροστά στα μάτια μας και είναι η λεγόμενη “παράλειψη των ασήμαντων σημαντικών”!
Μερικές από τις πιο γνωστές παραλήψεις είναι:
- Ενώ έχετε κάνει σπουδαία δουλειά στις σελίδες σας στα social media, έχετε παραλείψει να αναφέρετε το link με το οποίο οι φίλοι σας θα μπορούν να επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας! Αποτέλεσμα; Λιγότεροι άνθρωποι μαθαίνουν για το ποιοι είστε!
- Αν όχι καθημερινά, σε τακτά χρονικά διαστήματα, νέες social πλατφόρμες κάνουν την εμφάνιση τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης! Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Google+, Pinterest, Tumblr, Flickr, Stumbleupon, Pheed και άλλα πολλά αποτελούν μια λίστα που συνεχώς αυξάνεται…!! Δεν υπάρχει λόγος να προσπαθείτε να τα προλάβετε όλα και να δημιουργήσετε εταιρικές σελίδες σε όλα αυτά τα μέσα! Τη σχέση ποιότητας – ποσότητας την έχετε σίγουρα ακουστά!! Ασχοληθείτε λοιπόν με μία ή δύο πλατφόρμες και κοιτάξτε να το κάνετε καλά!
- Το email marketing ήταν ένας από τους πρώτους τρόπους που οι επιχειρήσεις ήταν σε θέση να συνδεθoύν απευθείας με τους υποψήφιους πελάτες. Υπάρχει μια πολύ καλή πιθανότητα ότι το email σας θα φτάσει στο inbox του πελάτη σας, και, αν επιλέξει να το ανοίξειι, θα είστε τυχεροί γιατί, στατιστικές μελέτες έχουν δείξει ότι όσοι καταναλωτές επιλέγουν και διαβάζουν τέτοιου είδους αλληλογραφία, είναι και πρόθυμοι στο να τη μοιράζονται!