Πηγή: www.marketingweek.gr
«Η ισχύς ανήκει πλέον στα brands, ενώ οι καταναλωτές εμπιστεύονται περισσότερο άλλους καταναλωτές που έχουν προσωπική άποψη γι’ αυτά και όχι τους marketers και τα διαφημιστικά τους μηνύματα» ανέφερε ο Todd Wheatland, Vice-President της Kelly OCG, στο πρόσφατο Online Marketing Conference 2013 που διοργάνωσε το Μarketing Week πριν μερικές ημέρες.
Στο ίδιο συνέδριο, ο Stephan Noller, CEO της Nugg.ad, αφού τόνισε ότι τα brands πρέπει να δημιουργούν περιεχόμενο ουσίας για να κερδίσουν τον καταναλωτή, επισήμανε ότι το περιεχόμενο αυτό πρέπει να στηρίζεται σε δεδομένα που αρέσουν στους καταναλωτές του brand και όχι σε δεδομένα που οι marketers θεωρούν ιδανικά για την προσέγγιση αυτών.
Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Πάνος Σαμπράκος, Executive Creative Director της OgilvyOne Athens παρουσιάζοντας το εξαιρετικό και πολυβραβευμένο – και στις Κάννες πλέον – case «Lacta-love in the end», τόνισε ότι εάν και άλλα brands θέλουν να εξελίξουν branded film, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι το μήνυμα της ταινίας θα πρέπει να συνάδει απόλυτα με το μήνυμα του brand.
Tι συμπέρασμα μπορεί κάποιος να βγάλει ακούγοντας όλα τα παραπάνω; Ότι οι καταναλωτές έχουν πλέον τον πρώτο λόγο για την επιτυχία ενός brand και ότι οι εποχές που τα τελευταία δημιουργούσαν σε αυτούς «τεχνητές» ανάγκες, έχουν περάσει χωρίς επιστροφή.