4 πράγματα που το μάρκετινγκ ΔΕΝ μπορεί να κάνει.
Ως επιχειρηματίας, μπορείτε να περιμένετε από το μάρκετινγκ να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας, να προσελκύσει νέους πελάτες και να διατηρήσει τους υφιστάμενους, βελτιώνοντας έτσι τις πωλήσεις και τα κέρδη σας. Μπορείτε να περιμένετε επίσης πολύτιμες πληροφορίες για τις προτιμήσεις και τις ανάγκες των καταναλωτών, που θα σας επιτρέψουν να προσαρμόσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου.
Τέλος, με στοχευμένες στρατηγικές προώθησης, επικοινωνίας και περιεχομένου, μπορείτε να ενισχύσετε τη σχέση με το κοινό σας, δημιουργώντας loyalty και θετική εικόνα, και ταυτόχρονα να διασφαλίσετε την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησής σας στην αγορά.
Τα παραπάνω γράφονται σε όλα τα εγχειρίδια μάρκετινγκ και είναι σωστά. Υπάρχει όμως κάτι που δεν πρέπει να περιμένετε από το μάρκετινγκ. Τι είναι αυτό με μία λέξη;
Θαύματα.
Δείτε στο άρθρο μου 4 πράγματα που ΔΕΝ πρέπει να περιμένετε από το μάρκετινγκ και κρατήστε τις σημειώσεις σας.
Δεν θα γίνουν όλα σε μία μέρα
Φτιάξατε ένα νέο αλκοολούχο ποτό, ας πούμε με μαστίχα και σύκο, και ξεκινήσατε την πρώτη σας online καμπάνια. Εάν περιμένετε ότι μέσα σε 3 ώρες θα συρρεύσουν τα πλήθη για να παραγγείλουν συκομαστίχα, πολύ φοβάμαι ότι το βράδυ θα ανοίξετε ένα μπουκάλι μόνοι σας. Εάν ο ίδιος ο Παντοκράτορας δεν έκανε τα πάντα σε μία μέρα, πώς περιμένετε ότι θα τα κάνει το μάρκετινγκ;
Όλες οι ενέργειες μάρκετινγκ χρειάζονται τον χρόνο τους. Κάποιες μπορεί να είναι αποτελεσματικές ταχύτερα από τις άλλες, αλλά είναι πάρα πολύ σπάνιο να ξεκινήσεις μία καμπάνια που αποδίδει την ίδια μέρα. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που οι “παλιές καραβάνες” στα media, συνιστούν να περιμένεις περίπου 15 μέρες για να δεις αποτελέσματα από μία τηλεοπτική καμπάνια.
Διαβάστε περισσότερα εδώ