Το πλέον αναμενόμενο γεγονός της φετινής χρονιάς για τον κλάδο της βιομηχανίας Τροφίμων & Ποτών, η διεθνής έκθεση Anuga 2023, ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία! Για μια ακόμη φορά, η έκθεση αυτή που αποτελεί ορόσημο για όλους τους επαγγελματίες του κλάδου, έκλεισε τις πύλες της μετά από 5 δημιουργικές ημέρες, αφήνοντας ακόμη περισσότερες υποσχέσεις και προσμονή για την ερχόμενη διοργάνωση του 2025.
Σε μία έκθεση με περισσότερες από 120 εθνικές συμμετοχές από όλο τον κόσμο, η Promo Solution ξεπέρασε κάθε προηγούμενο σε επίπεδο οργάνωσης συμμετοχών και στήριξε με τον αποτελεσματικά για ακόμη μια φορά την ελληνική εξωστρέφεια, υποστηρίζοντας με άρτια οργάνωση και ολοκληρωμένες δράσεις εκθεσιακού μάρκετινγκ, τόσο τις μικρές επιχειρήσεις που επιχειρούν τα πρώτα τους εξαγωγικά βήματα, όσο και τις πλέον εδραιωμένες εξαγωγικές επιχειρήσεις της χώρας.
Η επιστροφή στο εκθεσιακό κέντρο της Κολωνίας συνοδεύθηκε για την Promo Solution με τα μεγαλύτερα νούμερα από οποιαδήποτε άλλη Anuga είχε πραγματοποιηθεί στο παρελθόν: Το συνολικό εμβαδό των περιπτέρων των εκθετών της άγγιξε τα 2.500 τ.μ., ενώ ο συνολικός αριθμός των εκθετών ξεπέρασε τους 115, με παρουσία στις σημαντικότερες αίθουσες της έκθεσης: Halls 11.1 & 11.2 – Fine Food, Halls 2.2 & 3.2 – Bread & Bakery και Ζαχαρώδη Προϊόντα, Halls 4.1 & 4.2 – Κατεψυγμένα Προϊόντα, Hall 5.1 – Chilled, Fresh & Organic, Hall 7 – Hot Beverages, Hall 8 – Ποτά, Νερά & Αναψυκτικά, Hall 9 – Κρεατικά και πουλερικά και Hall 10.1 – Γαλακτοκομικά προϊόντα.
“Greece: The Birthplace of Good Taste”
«Καρδιά» της συμμετοχής της Promo Solution αποτέλεσε η συλλογική παρουσία στην αίθουσα 11.2 του τομέα Fine Food της έκθεσης, με την καμπάνια “Greece: The Birthplace of Good Taste”. Εκεί οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τα κορυφαία προϊόντα της ελληνικής γης και να τα γευτούν σε μοναδικές συνταγές που παρουσιάστηκαν σε live cooking sessions, υπό την επιμέλεια του executive chef, κου Κωνσταντίνου Βασάλου.
Οι ελληνικές επιχειρήσεις που παρευρέθηκαν στην αίθουσα 11.2, συμμετείχαν είτε ανεξάρτητα είτε στα συλλογικά περίπτερα που οργανώθηκαν με την αρωγή της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, της Περιφέρειας Θεσσαλίας, του Επιμελητηρίου Μαγνησίας και του Επιμελητηρίου Λάρισας αντίστοιχα. Ιδιαίτερη τιμή αποτέλεσε η επίσκεψη και η στήριξη του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κου Ελευθέριου Αυγενάκη, τoυ γενικού πρόξενου της Ελλάδος στο Ντίσελντορφ, κου Βασίλειου Κοΐνης, και της επικεφαλής συμβούλου Β’ του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων του Γενικού Προξενείου της Ελλάδος στο Ντίσελντορφ, κας Ευφροσύνης Γεωργίου.
Παράλληλα, ξεχωριστό σημείο αναφοράς αποτέλεσε και ο πολύ μεγάλος αριθμός κορυφαίων ελληνικών επιχειρήσεων από τους κλάδους των Γαλακτοκομικών προϊόντων, των Κατεψυγμένων προϊόντων, των Ζαχαρωδών & Σνακ, των Ποτών, Χυμών και Αναψυκτικών, καθώς και των Προϊόντων Ψυγείου που συμμετείχαν ανεξάρτητα στην έκθεση, πάντα με την οργανωτική αιγίδα της Promo Solution.
Δράσεις εκθεσιακού μάρκετινγκ
Σε ένα από τα πλέον δυναμικά και ανταγωνιστικά περιβάλλοντα, όπως αυτό της Anuga, με την παρουσία μεγάλων χωρών, με πλούσια εκθεσιακή δραστηριότητα, όπως Ιταλία, Ισπανία, η Γερμανία και η Μεγάλη Βρετανία, η Ελληνική Συμμετοχή που οργανώθηκε από την Promo Solution κατάφερε να ξεχωρίσει και για τη διοργάνωση σημαντικών δράσεων εκθεσιακού μάρκετινγκ, οι οποίες έδωσαν στους συμμετέχοντες την απαραίτητη ενίσχυση στη συμμετοχή τους, ώστε να πετύχουν τους εκθεσιακούς τους στόχους.
Η Promo Solution κέρδισε την προσοχή του εκθεσιακού κοινού με τις παρακάτω δράσεις:
- Πραγματοποίηση για 4η συνεχή φορά προσωποποιημένων Β2Β συναντήσεων για όλους τους εκθέτες του συλλογικού περιπτέρου στην αίθουσα 11.2, με πολύ σημαντικούς αγοραστές και εισαγωγείς ελληνικών προϊόντων από τη γερμανική αγορά. Η δράση αυτή διοργανώθηκε σε συνεργασία με τον Γερμανο-ελληνικό Επιχειρηματικό Σύνδεσμο DHW, γνωρίζοντας τεράστια επιτυχία μεταξύ των εκθετών, πολλοί εκ των οποίων έκλεισαν ήδη κατά τη διάρκεια της έκθεσης σημαντικές εμπορικές συμφωνίες για εξαγωγές με τους αγοραστές και εισαγωγείς που συναντήθηκαν.
- Η δημιουργία και παρουσίαση σε καθημερινή βάση 4 συνταγών βασισμένων στην ελληνική γαστρονομική παράδοση, από τον executive σεφ κο Κωνσταντίνο Βασάλο, με τη χρήση ελληνικών προϊόντων των εκθετών, ανέδειξε τον γαστρονομικό πλούτο των Περιφερειών της Ελλάδας και γέμισε την αίθουσα 11.2 με αρώματα και μυρωδιές, κερδίζοντας την προσοχή όλων των παρευρισκόμενων .
- Η έκδοση σύγχρονου και χρηστικού Εντύπου Εκθετών, με αναλυτικές πληροφορίες για όλες τις συμμετέχουσες εταιρείες και με πλούσιο φωτογραφικό από τα προϊόντα τους, το οποίο διανεμήθηκε στο χώρο του συλλογικού περιπτέρου, καθώς και σε σημαντικά σημεία προβολής ολόκληρου του εκθεσιακού κέντρου.
- Ο σχεδιασμός ειδικού micro-website για την online παρουσίαση της ελληνικής συμμετοχής, καθώς και η ηλεκτρονική προβολή της μέσω εξειδικευμένων επαγγελματικών newsletters (FnB Daily).
Όλες οι παραπάνω δράσεις μαγνήτισαν το ενδιαφέρον των διεθνών επισκεπτών, οι οποίοι συνέρρευσαν κατά εκατοντάδες στα περίπτερα της Promo Solution, επιδεικνύοντας έντονο ενδιαφέρον για τα ελληνικά προϊόντα και πραγματοποιώντας πολλές εμπορικές επαφές με τους εκθέτες, κάτι το οποίο επιβεβαιώθηκε από το σύνολο των εκθετών.
Η εκθεσιακή δραστηριότητα της Promo Solution θα συνεχιστεί το αμέσως επόμενο διάστημα, με την οργάνωση ελληνικής παρουσίας στις εκθέσεις ISM Middle East (Ντουμπάϊ, 07-09/11/2023), Private Label Middle East (Ντουμπάϊ, 07-09/11/2023) και PLMA Chicago (Σικάγο, 13-14/11/2023). Στη συνέχεια, αναμένονται για το 2024 πολύ σημαντικές διεθνείς εκθέσεις, όπως η ISM (Κολωνία, 28-31/01/2024), η Fruit Logistica (Βερολίνο, 07-09/02/2024), η Biofach (Νυρεμβέργη, 13-16/02/2024), η Food Expo (Αθήνα, 09-11/03/2024), η Alimentaria (Βαρκελώνη, 18-21/03/2024), η IFE London (25-27/03/2024), η Cibus Parma (07-10/05/2024), η PLMA Amsterdam (28-29/05/2024) και μια από τις σημαντικότερες διεθνείς εκθέσεις για την αγορά της Αμερικής, η IDDBA (Χιούστον, 09-11/06/2024).
Πρόγραμμα εκθέσεων 2023-2024: www.promosolution.net/programma-ektheseon/