Στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο, η ιστοσελίδα έχει γίνει απαραίτητο εργαλείο για την εμπορική επιτυχία. Η ψηφιακή παρουσία προσφέρει στις επιχειρήσεις μια παγκόσμια πλατφόρμα για την προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών τους σε δισεκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως. Μια καλά σχεδιασμένη και λειτουργική ιστοσελίδα μπορεί να δημιουργήσει μια θετική εμπειρία για τους επισκέπτες, αυξάνοντας την εμπιστοσύνη και την αξιοπιστία της επιχείρησης.
Το 95% των Ελλήνων βρίσκεται OnLine, βάσει της έρευνας της Focus Bari, για τρείς λόγους: α) το 87% για πλοήγηση στα Κοινωνικά Δίκτυα, β) το 77% για αποστολή e-mail και γ) το 76% για online αγορές. Από την πλευρά των επιχειρήσεων το 98,9% των Ελληνικών επιχειρήσεων είναι OnLine όμως μόλις το 62% έχει δική της ιστοσελίδα.
Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice που μεταδίδεται από το ONE Channel, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο στο studio τον Head Digital Marketer Σπύρο Ανδριόπουλο συζητούν για τις σύγχρονες τάσεις στις ιστοσελίδες.
Στην συζήτηση αναλύθηκαν η σημασία δημιουργίας εμπειρίας στον χρήστη, δόθηκαν τεχνικά tips για την ταχύτητα, την πλοήγηση και τον σχεδιασμό, αναλύθηκαν τα στάδια δημιουργίας της στρατηγικής μιας επιχείρησης, ενώ τονίστηκαν οι διαφορές ιστοσελίδες και e-shop κυρίως βάσει του business model κάθε επιχείρησης. Ακόμα αναφέρθηκαν οι δείκτες αξιολόγησης της απόδοσης μιας ιστοσελίδας αλλά και οι επιλογές προώθησής της με συγκεκριμένα κοστολογημένα παραδείγματα.
Η εκπομπή “Marketing in Practice and more”, παραγωγή του ONE Channel που μετρά πάνω από 175 επεισόδια και μεταδίδεται από 2014 (αρχικά στο SBC TV και στη συνέχεια στο Attica TV), ασχολείται
με την επιχειρηματικότητα και με τον κλάδο του μάρκετινγκ. Αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι. Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις. Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 8 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις με χορηγούς επικοινωνίας τα: Athens Voice, epixeiro.gr, startup.gr & franchise.gr.
Η εκπομπή μεταδίδεται στην τηλεόραση από το ΟΝΕ Channel μέσω Digea, LiveStreaming, Cosmote TV και ΕΟΝ TV κάθε Σάββατο & Κυριακή στις 12.30. Αναμεταδίδεται από τους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς: Αλήθεια TV (Λέσβος, Λήμνος, Χίος και Ψαρά) Παρασκευή στις 19.30, στις 23.30 & το Σάββατο στις 15.30, DION TV (Ημαθία, Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Πέλλα, Πιερία και Χαλκιδική) κάθε Κυριακή στις 19:00, SYROS TV (Νησιά Κεντρικού Αιγαίου) κάθε Σάββατο στις 21.30, Αιγαίo TV (Δωδεκάνησα & Σάμος) κάθε Σάββατο στις 18.00, Ionian TV (Αργολίδα, Αρκαδία, Κορινθία, Λακωνία, Μεσσηνία, Αχαΐα, Ηλεία, νότια παράλια Στερεάς Ελλάδας και Ζάκυνθος) κάθε Παρασκευή στις 17.00 & κάθε Δευτέρα στις 13.30, Αχελώος TV (Αιτωλοακαρνανία, Άρτα, Θεσπρωτία, Ιωάννινα, Πρέβεζα και νησιά του Ιονίου) κάθε Δευτέρα στις 23.00 και κάθε Τετάρτη στις 19.20, West Channel (Γρεβενά, Καστοριά, Κοζάνη και Φλώρινα) κάθε Παρασκευή στις 21:00 και κάθε στις Κυριακή 14:00, New Greek TV (Αμερική & Καναδάς) κάθε Σάββατο 17.30 (τοπική ώρα).
Το συγκεκριμένο επεισόδιο Νο 179 «Οι σύγχρονες τάσεις στις ιστοσελίδες των επιχειρήσεων» μπορείτε να το δείτε εδώ:
Χορηγοί Επικοινωνίας της εκπομπής:
Τηλεοπτικοί σταθμοί μετάδοσης: