Ψήφο εμπιστοσύνης στις ψηφιακές τράπεζες δίνουν όλο και περισσότεροι πολίτες ανά τον πλανήτη. Σύμφωνα με μελέτη της BCG, σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (43%), παγκοσμίως, δηλώνουν ότι οι ψηφιακές τράπεζες προσφέρουν καλύτερες εμπειρίες εφαρμογών mobile banking.
Το αντίστοιχο ποσοστό των πολιτών, που θεωρούν ότι οι παραδοσιακές τράπεζες προσφέρουν καλύτερη εμπειρία mobile banking, ανέρχεται στο 37%. Επιπλέον, οι καταναλωτές εκτιμούν ότι οι ψηφιακές τράπεζες προσφέρουν μεγαλύτερη ταχύτητα και την ευκολία στο άνοιγμα ενός νέου λογαριασμού από τις παραδοσιακές τράπεζες, κάτι που έχει αποδειχθεί κρίσιμος παράγοντας για την επιλογή χρηματοπιστωτικού φορέα.
Σύμφωνα με την έρευνα της BCG, για πρώτη φορά το 2022 μια διαδικτυακή τραπεζική πλατφόρμα, η Monzo, αναδείχθηκε ως τράπεζα επιλογής από το 50% των πελατών της, ενώ ένα χρόνο πριν το ποσοστό αυτό ήταν μόλις 25%.
Κατά την μελέτη της BCG με τίτλο “Banks must create powerful hybrid experiences as challengers press digital advantage”, η όλο και αυξανόμενη ανταγωνιστικότητα των ψηφιακών τραπεζών οφείλεται – κατά κύριο λόγο – στην δυνατότητα γρήγορης και εύκολης διαδικασίας ανοίγματος τραπεζικού λογαριασμού σε συνδυασμό με την πρόσβαση σε εφαρμογές κινητής τηλεφωνίας, που παρέχουν μια εξατομικευμένη εμπειρία και υπηρεσίες στους χρήστες.
Πέραν των εξατομικευμένων υπηρεσιών, οι χαμηλές προμήθειες, τα ανταγωνιστικά επιτόκια και τα ελκυστικά προγράμματα επιβραβεύσεων ενισχύουν ακόμη περισσότερο τη θέση των ψηφιακών τραπεζών.
Διαβάστε όλο το άρθρο στο sepe.gr