Τον Ιανουάριο, η Rakuten Viber, παρουσίασε τα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων, έναν αποκλειστικό φάκελο, που βρίσκεται ως προεπιλογή καρφιτσωμένος στην κορυφή της οθόνης συνομιλιών και που συγκεντρώνει όλες τις συνομιλίες με επαληθευμένες επιχειρήσεις σε ένα μέρος. Προσφέρει πρόσθετη ευκολία και βελτιώνει την εμπειρία του χρήστη, καθώς όλη η επαγγελματική αλληλογραφία βρίσκεται στον ειδικό φάκελο και δεν διακόπτει ή μπερδεύεται με τις υπόλοιπες συνομιλίες ενώ την ίδια ώρα είναι εύκολη η πρόσβαση σε αυτήν.
Πριν από την κυκλοφορία, το Viber μέτρησε τη ζήτηση για την εν λόγω λειτουργία μέσω μιας έρευνας μεταξύ των χρηστών του, για να κατανοήσει τη στάση τους απέναντι στην επιχειρηματική επικοινωνία στην πλατφόρμα. Τα αποτελέσματα ήταν τα εξής:
Το 36% των χρηστών στην Ελλάδα λαμβάνει μηνύματα από εταιρείες σε καθημερινή βάση και το 63% θα τα διαβάσει αμέσως μόλις φτάσουν ή κάποια στιγμή κατά την πρώτη ημέρα παραλαβής. Σε παγκόσμιο επίπεδο, την περασμένη χρονιά, οι χρήστες του Viber έλαβαν 73% περισσότερα επαγγελματικά μηνύματα συναλλαγών, όπως ενημερώσεις πληρωμών, επιβεβαιώσεις παραγγελιών και υπενθυμίσεις ραντεβού, σε σχέση με 2021. Ο αριθμός των συνομιλιών σε πραγματικό χρόνο με εταιρείες όπου οι χρήστες κάνουν ερωτήσεις, λαμβάνουν συμβουλές για προϊόντα , λαμβάνουν υποστήριξη μετά την αγορά ή σχολιάζουν τα προϊόντα, αυξήθηκαν κατά 17%. Σημειώθηκε επίσης αύξηση 11% στα διαφημιστικά επαγγελματικά μηνύματα, όπως ειδικές προσφορές, εκπτώσεις και κουπόνια.
Η εμπειρία των Εισερχομένων Επιχειρήσεων ωφελεί τους χρήστες καθώς το 64% των συμμετεχόντων στην έρευνα στην Ελλάδα δήλωσαν ότι θα προτιμούσαν μια νέα λειτουργία παρά αυτήν που υπήρχε τότε και το 42% περίμενε ότι θα βελτιωθεί η εμπειρία τους σχετικά με τα μηνύματα από επιχειρήσεις.
Δύο μήνες μετά την έναρξη της νέας λειτουργίας, τα θετικά σχόλια των χρηστών δείχνουν ότι απολαμβάνουν πραγματικά τα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων, καθώς ο συγκεκριμένος φάκελος διατηρεί την αλληλογραφία οργανωμένη και εξοικονομεί χρόνο.
Τα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων επιτρέπουν επίσης πιο αποτελεσματική επικοινωνία για τις ίδιες τις εταιρείες. Τα πιο πρόσφατα δεδομένα δείχνουν ότι το ποσοστό των επιχειρηματικών μηνυμάτων αυξάνεται συνεχώς. Ο μέσος όρος του CTR των διαφημιστικών μηνυμάτων είναι πάνω από 6% σε σύγκριση με την περσινή περίοδο μέσα Φεβρουαρίου – μέσα Μαρτίου. Αυτή η τάση δείχνει ότι οι χρήστες προτιμούν να έχουν τον έλεγχο και να προσαρμόζουν την εμπειρία τους μέσα στην εφαρμογή. Τα δε μηνύματα συναλλαγών αυξήθηκαν κατά 3% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2022.
«Ως μια καθημερινή εφαρμογή με εκτεταμένη απήχηση, το Viber χρησιμοποιείται όχι μόνο για ιδιωτική επικοινωνία αλλά και ως σημαντικό κανάλι μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις. Μέσω διαφόρων λύσεων διαφήμισης και ανταλλαγής μηνυμάτων, επιτρέπουμε προσωπικές συνδέσεις των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές. Στόχος μας είναι να προσπαθούμε συνεχώς να βελτιώνουμε την εμπειρία του χρήστη και να βελτιώνουμε την απόδοση για τις επιχειρήσεις, φέρνοντας νέες προσαρμοσμένες δυνατότητες και καινοτόμες λύσεις σε ένα περιβάλλον με επίκεντρο το απόρρητο», σχολιάζει η Daniela Ivanova, Growth Director για την Ευρώπη στη Rakuten Viber.
Πιστό στη στρατηγική του να γίνει μια υπερεφαρμογή, το Viber προσφέρει πολλές πρόσθετες δυνατότητες για ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα υπηρεσιών, σχεδιασμένων για να ανταποκρίνονται στις καθημερινές ανάγκες των χρηστών, από τη διαχείριση παραδόσεων ή την πρόβλεψη του καιρού έως την ψυχαγωγία, τις λύσεις fintech και τις ηλεκτρονικές αγορές. Τα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων συμπληρώνουν τη γκάμα των υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας του Viber και προσθέτουν ένα νέο επίπεδο άνεσης και αποτελεσματικότητας, διευκολύνοντας την αλληλεπίδραση μεταξύ εταιρειών και χρηστών.