Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, συνεχίζει να διακρίνεται για τα εξαιρετικά αποτελέσματα και τις αποτελεσματικές πρωτοβουλίες της, αποσπώντας σημαντικά βραβεία στα φετινά e–volution Awards. Κατέκτησε συνολικά 5 βραβεία για το ikea.gr, το οποίο ανανεώθηκε και επανασυστήθηκε με νέο σχεδιασμό και τεχνολογικές δυνατότητες, παρέχοντας μια αναβαθμισμένη εμπειρία στο χρήστη.
Η IKEA διακρίθηκε με πέντε βραβεία (3 silver και 2 bronze) στις εξής κατηγορίες:
- Silver βραβείο στην κατηγορία Best Overall Digital Marketing Strategy for an e-Business
- Silver βραβείο στην κατηγορία Best in Conversion Rate Optimization
- Silver βραβείο στην κατηγορία Most Innovative New Services in e-Commerce – Other
- Bronze βραβείο στην κατηγορία Τεχνολογική́ Καινοτομία
- Bronze βραβείο στην κατηγορία International E-Commerce
Οι διακρίσεις αυτές είναι αποτέλεσμα της προσπάθειας της ΙΚΕΑ να βελτιώσει το επίπεδο εξυπηρέτησης των καταναλωτών της μέσω του ikea.gr, δίνοντας έμφαση στην αρχιτεκτονική του και σε υποδομές που εξασφαλίζουν εύκολη και γρήγορη πλοήγηση του χρήστη από όλες τις κινητές ή σταθερές συσκευές.
«Για εμάς στην ΙΚΕΑ ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν είναι απλά η ακολουθία μιας τάσης αλλά ο τρόπος να καλύψουμε της αυξανόμενες προσδοκίες των καταναλωτών μας και να δημιουργήσουμε μία ολοκληρωμένη θετική εμπειρία, όπου κι αν αυτή συμβαίνει. Η στρατηγική μας συνεργασία μας με την Atcom, οδήγησε στην επίτευξη αυτού του στόχου μέσα από ένα ανανεωμένο Ikea.gr, που συνδυάζει ένα σύγχρονο look and feel με νέες τεχνολογίες και πρακτικές που καθιστούν τις αγορές ακόμα πιο εύκολες και απλές. Όταν όλο αυτό το είδαμε να επιστρέφει στην επένδυση και να δημιουργεί την digital marketing στρατηγική του e-business που πάντα θέλαμε, νιώσαμε ακόμα πιο κοντά στη νέα μας εποχή», δήλωσε ο Βαγγέλης Πίνης, Web e-commerce Administrator, ΙΚΕΑ»
Τα e–volution Awards 2022, από την Boussias Communications, επέστρεψαν φέτος σε μια εορταστική τελετή απονομής, με τη συμμετοχή των σημαντικότερων εκπροσώπων του ελληνικού business.