Ο όμιλος Volton θέτει ως βασική προτεραιότητα να σταθεί στο πλευρό των πολιτών. Ως ελάχιστη ένδειξη στήριξης προς τους πελάτες που επλήγησαν από τις πυρκαγιές, η εταιρεία σχεδίασε και θέτει άμεσα σε ισχύ μέτρα οικονομικής ελάφρυνσης των πελατών της:
- Δυνατότητα ευέλικτων διακανονισμών έως και 9 μήνες με ελάχιστη προκαταβολή 10%.
- Αναστολή των διακοπών παροχής ηλεκτρικού ρεύματος για τους πελάτες που θα διακανονίσουν την οφειλή τους.
- Σε περίπτωση διακοπής της παροχής, λόγω ακαταλληλότητας της οικίας, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με ρήτρα αποχώρησης.
Διευκρινίσεις σχετικά με τις ελαφρύνσεις
- Οι διακανονισμοί μπορούν να πραγματοποιηθούν άμεσα για όσους έχουν ήδη οφειλές.
- Για όσους πελάτες προκύψουν οφειλές σε επόμενη τιμολόγηση, θα μπορούν να διακανονίσουν έως και τις 15/9 με τους παραπάνω ευέλικτους όρους.
- Οι διακοπές παροχών των συγκεκριμένων πελατών που θα πραγματοποιηθούν έως και 15/9 δε θα έχουν ρήτρα αποχώρησης.
- Όσοι πελάτες διακανονίσουν με τους παραπάνω όρους, θα έχουν υποχρέωση εντός 2 μηνών για την προσκόμιση των δικαιολογητικών *από τον αρμόδιο φορέα, διαφορετικά θα διακόπτεται ο διακανονισμός. Σημειώνουμε ότι σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών τα δικαιολογητικά μπορεί να διαφέρουν τόσο ανάλογα με τη μορφή της φυσικής καταστροφής, όσο και με τον αρμόδιο φορέα που τα εκδίδει.
*δικαιολογητικά:
- Για καταστροφή οικοσκευών, το τμήμα πρόνοιας και κοινωνικής προστασίας του εκάστοτε δήμου
- Για ζημιές στο φυτικό, ζωικό και πάγιο (αποθήκες, ζωοτροφές, κλπ) κεφάλαιο αγροτικών εκμεταλλεύσεων, οι ανταποκριτές ΕΛΓΑ,
- Για ζημιές σε επαγγελματικούς χώρους, η αντίστοιχη περιφερειακή ενότητα
- Για ζημιές οικιών (πχ στέγες, μπαλκόνια, λέβητες, κλπ), η υπηρεσία αποκατάστασης ΔΑΕΦΚ.
- Επιπλέον δικαιολογητικά, μπορεί να προκύψουν και από τις εκάστοτε εκδοθείσες Υπουργικές Αποφάσεις.