Franchising, η λύση στην επιχειρηματική αβεβαιότητα; | Νέο επεισόδιο (Νο 139) της εκπομπής Marketing in Practice παραγωγής του SBC

    Από: Startup Team

Το Franchising αποτελεί μια μορφή επιχειρηματικότητας με χαμηλό ρίσκο αφού στην ουσία «εκμεταλλεύεσαι» την προεργασία που έχει κάνει κάποιος άλλο για το Brand. Ωστόσο είναι μια μορφή επένδυσης που δεν ταιριάζει σε όλους και δεν εξασφαλίζει την σίγουρη επιτυχία. Η προσωπικότητα του Franchisee και οι επιχειρηματικές του δεξιότητες και ικανότητες είναι αυτές που θα κάνουν την διαφορά. Τα τελευταία χρόνια έχουν εμφανιστεί πολλές τέτοιες επιχειρηματικές προτάσεις καθιστώντας το τοπίο θολό, και ο υποψήφιος επενδυτής βρίσκεται αντιμέτωπος με πολλές και διαφορετικές ιδέες, αδυνατώντας να αξιολογήσει ποια είναι αυτή που θα τον οδηγήσει – με τα λιγότερα προβλήματα- στην επιχειρηματική ανάπτυξη.

Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο στο studio του Attica TV/SBC TV Channel τον Πλάτωνα Μαλλικούρτη Σύμβουλο Franchise, συζητούν για το Franchising σήμερα ως επιχειρηματική ευκαιρία.

Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως: – Πότε είναι η κατάλληλη ώρα για έναν επίδοξο επιχειρηματία να επιλέξει ένα Franchise; – Τι πρέπει να προσέξει; – Πως μπορεί να αξιολογήσει ο υποψήφιος επενδυτής ένα πιλοτικό κατάστημα; – Για ποιους λόγους η επιλογή ενός Franchise ως επιχειρηματική κίνηση έχει μικρότερο ρίσκο; – Ποιους κινδύνους εγκυμονεί ένα Franchise; – Ποια τα κριτήρια πρέπει να πληροί μια επιχείρηση για να επεκταθεί ως Franchise; – Για ποιους λόγους είναι ένα επιχειρηματικό μοντέλο για συγκεκριμένους; -Ποιος ένας κλάδος είναι πιο η κερδοφόρα επιλογή σήμερα για Franchise; και πολλά άλλα!

Παράλληλα ο Κώστας Βλαχάκης, Επιχειρηματίας – Franchisor, μας παρουσιάζει τo σύγχρονο Franchising στην πράξη. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει 6 tips για την ορθή έναρξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Ενημέρωση: Λαμβάνονται όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας στο πλαίσιο αποφυγής της διασποράς του κορωνοϊού SARS-CoV-2 κατά τη διάρκεια του γυρίσματος. Οι συντελεστές, οι καλεσμένοι και ο παρουσιαστής υποβάλλονται σε rapid test αντιγόνου για COVID-19.

Η εκπομπή “Marketing in Practice and more”, παραγωγή του μοναδικού οικονομικού – επιχειρηματικού καναλιού της χώρας SBC TV/Attica TV που μετρά πάνω από 135 επεισόδια και μεταδίδεται από 2014, ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και με τον κλάδο του μάρκετινγκ. Αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις  ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι.  Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα  εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις.  Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 5 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις  με χορηγούς επικοινωνίας τα: epixeiro.gr, startup.gr  & franchise.gr.