- Ημερομηνία & Ώρα Διεξαγωγής: 14/11/2019 16:00
- Διεύθυνση Διεξαγωγής: Αθήνα, Ελλάδα
-
Διοργανωτής:
ΕΥΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Σεμινάρια – Εκπαίδευση -
Κόστος:
€
- Άλλες πληροφορίες σχετικές με το κόστος:
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ Παραπόνων και Ψυχολογίας Πελάτη
Πότε; ΠΕΜΠΤΗ 14/11/2019 (16:00-22:00) – 6 ώρες
Που; PARTHENON HOTEL, Μακρή 6 περιοχή Ακρόπολη-Αθήνα (εξυπηρετεί Μετρό, στάση Ακρόπολης)
Με Εισηγητή τον κ. Κωνσταντακόπουλο Ανδρέα
Απευθύνεται σε:
• Ελεύθερους Επαγγελματίες
(Δικηγόρους, Ασφαλιστές, Γιατρούς, Πωλητές, Μεσίτες, Συμβούλους επιχειρήσεων, Λογιστές κτλ)
• Στελέχη Επιχειρήσεων και
• Όσους επιθυμούν να αποκτήσουν και να αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας
Σκοπός προγράμματος:
• Τι νοιώθουμε και δεν φροντίζουμε να το πούμε;
• Τι θέλουμε να πούμε και δεν τολμούμε;
• Η πίστη μας ότι επικοινωνούμε κατά κύριο λόγο λεκτικά είναι σχετικά αληθής και σε ποσοστό μόνο 7% της επικοινωνίας μας.
• Το σώμα μας στέλνει διαρκώς μηνύματα για τα παραπάνω "ανείπωτα", που δημιουργούν πολύ περισσότερα συναισθήματα και αντιδράσεις απ’ ότι τα λόγια. Η γλώσσα του σώματος, που λειτουργεί σχεδόν αντανακλαστικά και όλοι μας την χρησιμοποιούμε καθημερινά, “ακτινογραφεί” τις σκέψεις του καθενός μας και αποκαλύπτει τα πάντα !!!
• Το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να μάθουμε να παρατηρούμε, να εντοπίζουμε και να αποκωδικοποιούμε σωστά τις ασυναίσθητες κινήσεις του σώματος.
Το Διαδραστικό αυτό πρόγραμμα θα δώσει στους συμμετέχοντες μέσω βιωματικών μεθόδων τη δυνατότητα να ‘’διαβάζουν’’ τη γλώσσα του σώματος στο επαγγελματικό και προσωπικό τους περιβάλλον και να αντιδρούν κατάλληλα.
Θεματολογία Προγράμματος:
• Ποιοι είναι οι λόγοι που κάνουν τους ανθρώπους να παραπονούνται;
• Η ικανοποίηση των αναγκών και ο Abraham Maslow.
• Τα επίπεδα ικανοποίησης και η σημαντικότητα της διαφοροποίησής τους
• Η θετική δυναμική των παραπόνων
• Τι πελάτες θέλουμε;
• Τι αντιλαμβάνονται οι άλλοι και τι εμείς;
• Ο τρόπος σκέψης και ο επηρεασμός της ψυχολογίας μας – Ο αέναος κύκλος.
• Ποιος ο ρόλος της επικοινωνίας στη διαχείριση των παραπόνων και της ψυχολογίας του “πελάτη”;
• Τα δομικά στοιχεία της επικοινωνίας.
• Η αποτελεσματική επικοινωνία και οι αρχές που την διέπουν.
• Τι εμποδίζει την επικοινωνία;
• Επικοινωνείς ως “τσακάλι” ή ως “καμηλοπάρδαλη”; Ποιες οι συνέπειες;
• Έχουμε τη ικανότητα να “ακούμε” τους ανθρώπους και να αποκωδικοποιούμε το μήνυμά τους; Η δεξιότητα της ενεργούς ακρόασης.
• Τι μας εμποδίζει να ακούμε αποτελεσματικά;
• Στρατηγικές για βελτίωση της ικανότητας ακρόασης.
• Τεχνικές για να ακούμε αποτελεσματικά.
• Η ανατροφοδότηση ως εργαλείο σωστής διαχείρισης των πελατών
Κλειστή ολιγομελή ομάδα για Ενεργή συμμετοχή στα παιχνίδια ρόλων του προγράμματος.
Αξιοποιώντας την πολυετή εμπειρία του εισηγητή μας κ. Κωνσταντακόπουλου Ανδρέα, η εταιρία μας προσφέρει την δυνατότητα στους συμμετέχοντες της (στελέχη ή Ελληνικές επιχειρήσεις) να βελτιώσουν τις ικανότητες διαχείρισης παραπόνων και ψυχολογίας των πελατών τους στην καθημερινότητα τους.
• ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: κ. Κωνσταντακόπουλος Ανδρέας,
Πρόεδρος Δ.Σ. Ένωσης Διαπραγματευτών Ελλάδος.
Eισηγητής – Εκπαιδευτής σε φορείς και επιχειρήσεις του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Εισηγητής στο πρόγραμμα κατάρτισης "Diploma In Negotiation" του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και εκπαιδευτής στο Κέντρο Μελετών Ασφάλειας (ΚΕ.ΜΕ.Α).
Με εξειδίκευση στο αντικείμενο “Διαπραγματεύσεις Κρίσεων”, έχει εκπαιδευθεί από τη New Scotland Yard και το FBI και έχει παρακολουθήσει με επιτυχία δύο προγράμματα μεταπτυχιακού επιπέδου της Ιατρικής Σχολής του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στην “Προαγωγή Ψυχικής Υγείας” και στην “Ανάπτυξη Ψυχοκοινωνικών Δεξιοτήτων” και είναι απόφοιτος της Σχολής Εθνικής Άμυνας στις Στρατηγικές και Αμυντικές Σπουδές.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΕΣΑ:
- Power Point
- Case studies
- Βιωματικές μέθοδοι και αυτό-αξιολόγηση
- Παρουσίαση και συζήτηση
- Παιχνίδια ρόλων
Ευεπιχειρείν παροχές:
Παροχή στη 1 συμμετοχή + 50% έκπτωση στη 2η συμμετοχή
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΔΩ: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ Παραπόνων και Ψυχολογίας Πελάτη |
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 211- 4110533 & 210 – 6147341
Email: info@euepixeirein.gr
Site: www.euepixeirein.gr
Από τους συμμετέχοντες στα προηγηθέντα σεμινάρια της Διαχείρισης Παραπόνων και Ψυχολογίας Πελάτη, με εισηγητή τον κ. Κωνσταντακόπουλο, έγραψαν στο έντυπο Αξιολόγησης που συμπληρώνουν στο τέλος:
Απαραίτητα στοιχεία για εργασία και προσωπική ζωή. Πολύ καλός και μεταδοτικός ο Εισηγητής. – Θ. Παπαγ.
Η εμπειρία του κ. Κωνσταντακόπουλου, οι γνώσεις του και η μεταδότικότητά του, είναι πραγματική πηγή έμπνευσης για εμένα. – Μ. Δρ.
Αρκετά ικανοποιητικό και πολύ συμπυκνωμένο. Συγχαρητήρια στον κ. Κωνσταντακόπουλο. Ευχαριστούμε! – Κ. Βαρ.
Βοήθησε να βάλουμε σε τάξη γνώσεις που είχαμε αλλά και άλλα που δεν ξέραμε. – Γ. Κολ.
Πολύ χρήσιμο για όποιον ασχολείται με τον τομέα των ανθρώπων. – Δ. Γεωργ.
Διαδραστικό σεμινάριο. Ο κ. Κωνσταντακόπουλος μίλησε με στοιχεία και ποσοστά. Γνώστης του θέματος. Άμεση επίλυση των αποριών. Εξαιρετική η πρακτική “άσκηση” μεταξύ των συμμετεχόντων. – Ε. Ραπ.
Πολύ καλή εμπειρία. Ενδιαφέρουσα παρουσίαση. Με συζήτηση, καθόλου βαρετό. Η συμμετοχή μας σε τεστ, “παιγνίδια” κλπ, πολύ ενδιαφέροντα επίσης. – Κ. Φωτ.
Διεύθυνση Διεξαγωγής
Αθήνα, Ελλάδα
Διοργανωτής
ΕΥΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Σεμινάρια – Εκπαίδευση
Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΑΣ
Η εταιρία μας, αυτόνομα και σε συνεργασία με αξιόπιστους και έμπειρους συνεργάτες στον τομέα των οικονομικών, φοροτεχνικών, συμβουλευτικών, management & marketing υπηρεσιών δραστηριοποιείται στο χώρο των Επιμορφωτικών Σεμιναρίων με θεματολογία:
* Χρηματοοικονομικά
* Λογιστικά
* Φορολογικά
* Εργασιακά
* Management
* Internet Marketing – Social Media
* Πωλήσεων
* Negotiations
* Δημοσίων Σχέσεων – Self-development
* Στοχευόμενα κατόπιν αιτήματος εταιρίας
ΤΟ ΌΡΑΜΑ ΜΑΣ
Η προσφορά υπηρεσιών εκπαίδευσης και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού με αξία, ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες απαιτήσεις της σημερινής αγοράς, με έμφαση στις ιδιαίτερες ανάγκες και προσδοκίες των συμμετεχόντων μας.
Η ΕΥΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ επιδιώκει πάντα την υπεροχή και τη συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών της εφαρμόζοντας τις αρχές της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και της εταιρικής ηθικής σε όλες της μορφές των υπηρεσιών που προσφέρει.
ΟΙ ΠΑΡΟΧΕΣ ΜΑΣ
Προτεραιότητα μας: οι ανάγκες των συμμετεχόντων μας, ανάλογα με τις εξελίξεις που επηρεάζουν τη δραστηριότητα τους.
Στόχος μας: η έγκαιρη & έγκυρη ενημέρωση, η εξειδίκευση & κατάρτιση των συμμετεχόντων μας.
Η ομάδα των έμπειρων & καταρτισμένων συνεργατών/εισηγητών μας & οι επίκαιρες/εξειδικευμένες θεματολογίες μας, συμβάλλουν έτσι ώστε οι συμμετέχοντες μας να αποκτήσουν τα απαραίτητα εφόδια για τη βελτίωση διαχείρισης & οργάνωσης, όχι μόνο σε επίπεδο εταιρίας ή δραστηριότητας αλλά και σε επίπεδο αυτοβελτίωσης
ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ ΤΜΗΜΑΤΑ: για την καλύτερη παρακολούθηση των συμμετεχόντων μας και τη δυνατότητα ερωτήσεων-απαντήσεων, επεξηγήσεων και ενεργής συμμετοχής τους κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου με τη συνεργασία του εισηγητή.
Επιδότηση ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,45%: Μέσω των σεμιναρίων μας, δίνεται η δυνατότητα στις εταιρίες, να επιμορφώσουν τα στελέχη τους, αξιοποιώντας την επιδότηση του ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,45%.
Αναλαμβάνουμε τη διαδικασία υποβολής με έγκαιρη δήλωση συμμετοχής, χωρίς επιβάρυνση της εταιρίας σας.
Δυνατότητα Συμμετοχής: στις Ημερίδες ή 2ημερα σεμινάρια που διοργανώνουμε σε ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες του ξενοδοχείου Divani Palace Acropolis, πλησίον μετρό Ακρόπολης στην ΑΘΗΝΑ και σε διαμορφωμένη αίθουσα στο κέντρο της πόλης, στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εκπαιδευτικό Υλικό: παρέχεται σε κάθε συμμετέχοντα ανά σεμινάριο σε μορφή Βιβλίου
Βεβαίωση Παρακολούθησης: παρέχεται σε κάθε συμμετέχοντα / ανά σεμινάριο
Ενδοεταιρικά σεμινάρια:
Οι πελάτες μας, δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στην επιλογή αυτής της επιμόρφωσης.
Μέσα από το ερωτηματολόγιο που τους παρέχουμε και μας συμπληρώνουν με τις εκάστοτε ανάγκες του τμήματος ή των συμμετεχόντων της εταιρίας, μας δίνεται η δυνατότητα να συμπεριλάβουμε περισσότερα case studies και να διαμορφώσουμε το κάθε ενδοεταιρικό σεμινάριο, ώστε να στοχεύει στις συγκεκριμένες ανάγκες τους. Έτσι επιτυγχάνεται το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίων μας μπορείτε να βλέπετε στο site μας www.euepixeirein.gr, το οποίο ανανεώνεται συνεχώς με νέα επίκαιρα και εξειδικευμένα σεμινάρια.
Είμαστε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε συμπληρωματική πληροφορία.
Πληροφορίες:
Υπεύθυνη οργάνωσης & επικοινωνίας
Σωτηράκη Χρύσα
Τηλέφωνα: 210-6147341 & 211-4110533