Athens Startup Weekend – Zombies vs. Robots

    Από: Startup Team

Πηγή: emea.gr

Το Startup Weekend Athens 2013, ολοκληρώθηκε την προηγούμενη Κυριακή 17 Φεβρουαρίου. Από τις ιδέες που οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να παρουσιάσουν μέσα στις 54 ώρες του event ξεχώρισαν πολλές, ωστόσο η κριτική επιτροπή μπορούσε να αναδείξει ως τυπικά νικήτριες μόνο τρεις.

Πρόκειται για τη FR8, web και mobile application που εκμεταλλεύεται το άδειο φορτίο των μεταφορικών φορτηγών για να συνδέσει απευθείας καταναλωτές με μεταφορείς, τη Zombies vs. Robots, ένα mobile game εναλλακτικής πραγματικότητος που αναμιγνύεται με τον φυσικό κόσμο και όπου οι χρήστες-ζόμπις “πολεμούν” με τους χρήστες-ρόμποτς, και τη Matetti, μία online αγορά προϊόντων και δώρων για παιδιά προσαρμοσμένο στις επιθυμίες και ανάγκες του εκάστοτε πελάτη.

Το EMEA.gr επικοινώνησε με τους pitchers κάθε ομάδας και τους ζήτησε να παρουσιάσουν την ιδέα, την ομάδα, την εμπειρία τους από τη συμμετοχή τους στο Startup Weekend Athens 2013 και τα σχέδιά τους για το μέλλον. Μετά τη FR8 και τον Ανδρέα Μαστοράκο, ακολουθεί ο Βασίλης Παϊρακταρίδης, από την ομάδα που αναδείχθηκε δεύτερη νικήτρια, τη Zombies vs. Robots.

EMEA.gr: Εξήγησέ μας κατ’ αρχάς ποια ήταν η ιδέα που παρουσιάσατε στο SWAthens 2013 και πώς την εμπνευστήκατε.

Athens Startup Weekend - Zombies vs. Robots

Βασίλης Παϊρακταρίδης: Παρουσιάσαμε το Zombies vs. Robots, μία ιδέα για ένα mobile game που θα αναμιγνύει τον πραγματικό κόσμο με τον ψηφιακό. Οι παίκτες θα πρέπει να είναι έξω στον πραγματικό κόσμο και να κινούνται και η τοποθεσία τους, καθώς και άλλοι παίκτες γύρω τους θα επηρεάζουν την εμπειρία που θα έχουν μέσα στο παιχνίδι. Την εμπνευστήκαμε σχεδόν τυχαία στην αρχή του Startup Weekend και κατά το πέρας των δύο ημερών έγινε κάτι πιο ώριμο.

EMEA.gr: Ποια είναι τα μέλη της ομάδα σας και ποιος ο ρόλος τους;

Βασ. Παϊρακταρίδης: Η ομάδα μας, η Zombot Games, αποτελείται από τον Αλέξανδρο Αντιμάντο σε ρόλο δημοσίων σχέσεων, το Διονύση Καλάφωνο, developer, τον Αντώνιο Κρίνη σε ρόλο development και marketing, το Νίκο Μπαρμπάκο σε ρόλο business management και research και εμένα, το Βασίλη Παϊρακταρίδη, σε ρόλο manager.

EMEA.gr: Ποιο είναι το business model που παρουσιάσατε για την υποστήριξη της ιδέας σας;

Βασ. Παϊρακταρίδης: Αυτό που θέλουμε να πετύχουμε είναι μία μοναδική εμπειρία που θα χτίσει μία “θερμή” online κοινότητα. Πάνω σ’αυτό θα στηρίξουμε την ανάπτυξη με in-game διαφημίσεις (αγορές που μπορούν να γίνουν εντός του παιχνιδιού για όσους το θέλουν), real-life events και sponsorships, βασισμένα στην τοποθεσία των παικτών.

EMEA.gr: Πώς σας φάνηκε ως εμπειρία το SWAthens;

Βασ. Παϊρακταρίδης: Η εμπειρία ήταν πραγματικά απίστευτη. Κάτι το μοναδικό. Για κάποιους από εμάς ήταν η πρώτη φορά, ενώ άλλοι είχαν συμμετάσχει και στο παρελθόν. Ο Αλέξανδρος, συγκεκριμένα, ανήκε στην ομάδα του Glovo που ήρθαν δεύτεροι στο περσινό Αthens Startup Weekend University και ήταν χορηγοί στο φετινό.

EMEA.gr: Στην παρουσίασή σας αναφέρατε ότι η πλειονότητα των ARGames αποτυγχάνουν. Τι το διαφορετικό φέρνει η επιχειρηματική σας πρόταση που θα βοηθήσει να πετύχει ένα τέτοιου είδους παιχνίδι;

Βασ. Παϊρακταρίδης: Εκεί που απέτυχαν οι άλλοι ήταν στην απώλεια του ανθρώπινου στοιχείου. Προσπάθησαν να ενώσουν την πραγματικότητα με τον ψηφιακό κόσμο, χωρίς όμως να προσπαθήσουν να κάνουν τους παίκτες να δουλέψουν μαζί ή να δίνουν προτερήματα σε όσους το κάνουν. Εκεί θα επικεντρωθούμε εμείς, προσπαθώντας να φέρουμε την εμπειρία των MMORPG’s που παίζει κάποιος με τους φίλους του στον πραγματικό κόσμο.

EMEA.gr: Τι σας ώθησε να δηλώσετε συμμετοχή στο SWAthens και, αν και είναι πολύ νωρίς ακόμη, ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σας για την υλοποίηση της επιχειρηματικής σας ιδέας;

Βασ. Παϊρακταρίδης: Πραγματικά, ήταν κάτι σχεδόν τυχαίο. Μου φάνηκε ενδιαφέρον και δήλωσα χωρίς να ξέρω πολλά για το event, έκανα ένα pitch που μου φάνηκε ενδιαφέρον και μετά η ίδια η ιδέα μάζεψε το ενδιαφέρον. Η ομάδα μαζεύτηκε έπειτα με κοινό στόχο να κάνουμε κάτι ενδιαφέρον, καλό και να περάσουν όλοι καλά όσο το κάνουν. Αυτή τη στιγμή κοιτάμε πώς να συνεχίσουμε με το βλέμμα στο μέλλον γιατί όλοι μας το βλέπουμε ως κάτι σοβαρό και με προοπτικές. Υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον από τρίτους και σίγουρα θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να μην απογοητεύσουμε όσους μας εμπιστεύτηκαν και πίστεψαν σε εμάς.