πηγή emea.gr
Αν σκέφτεστε το Marketing με τον ίδιο τρόπο που το κάνατε πριν από δέκα χρόνια, τότε τα πράγματα είναι δύσκολα για σας, καθώς οι κανόνες του παιχνιδιού σήμερα είναι ακριβώς το αντίθετο απ’ότι ήταν παλιότερα.
Παλιότερα τα βήματα δημιουργίας μιας επιχείρησης ήταν τα εξής: α. δημιουργείστε ένα προϊόν που να απευθύνεται σε πολλούς καταναλωτές β. προσεγγίστε όσο το δυνατό μεγαλύτερο κοινό και γ. φτιάξτε ένα ισχυρό εμπορικό σήμα που θα μπορούσε να επεκταθεί σε περισσότερα προϊόντα. Πλέον όμως, το Internet έχει χωρίσει τους καταναλωτές σε ακόμα μικρότερες κατηγορίες, ενώ και τα μηνύματα που απευθύνονται σε αυτούς θα πρέπει να είναι στοχευμένα. Επιπλέον, οι καταναλωτές σήμερα παρουσιάζουνμεγαλύτερη αντίσταση στις γνωστές επωνυμίες, απ’ότι στο παρελθόν που είχαν λιγότερες δυνατότητες ενημέρωσης.
Οι διαφορές με τη σημερινή κατάσταση είναι προφανείς: πλέον έχει εγκαταλειφθεί από αρκετές επιχειρήσεις η χρήση των μαζικών μέσων ενημέρωσης και έχει γίνει αντικατάσταση τους με πιο σύγχρονες και εξατομικευμένες μεθόδους διαφήμισης που δεν απευθύνονται στη “μάζα” αλλά σε ομάδες ή άτομα. Πλέον ο έλεγχος έχει φύγει από τα χέρια του επιχειρηματία κι έχει περάσει στα χέρια του καταναλωτή. Αυτός είναι ένας κανόνας που οι επιχειρήσεις που θέλουν να επιβιώσουν στο σήμερα πρέπει να θυμούνται.
Πηγή: emea.gr
Το EMEA Business Monitor (www.emea.gr) είναι ένα πρωτοποριακό επιχειρηματικό portal που καλύπτει την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, με έμφαση στις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και στις αγορές όπου δραστηριοποιούνται οι ελληνικές επιχειρήσεις, ανοίγοντας νέους δρόμους για την επιχειρηματική και οικονομική ειδησεογραφική πραγματικότητα.
Ένα portal που ανοίγει τις ηλεκτρονικές του σελίδες για να καλύψει, για πρώτη φορά, μεγάλους διεθνείς προορισμούς των ελληνικών επιχειρήσεων, που θεωρούνται leaders στο χώρο τους.
Παράλληλα, ενημερώνει για τα τεκταινόμενα στο εγχώριο οικονομικό, πολιτικό και κοινωνικό πεδίο.
Σε μια εποχή όπου η Ελλάδα αποτελεί το εφαλτήριο για τη χάραξη αναπτυξιακής πολιτικής τόσο στις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης όσο και σε εκείνες της Μέσης Ανατολής, το EMEA Business Monitor (www.emea.gr) θα αποτελέσει τον κινητήριο μοχλό ενημέρωσης και καταγραφής των νέων επιχειρηματικών δεδομένων σε όλους τους τομείς.
Στο πλαίσιο αυτό, το EMEA Business Monitor (www.emea.gr) υιοθετεί μια επαγγελματική, έγκυρη και έγκαιρη προσέγγιση, παρέχοντας, στους επισκέπτες – αναγνώστες του, τόσο στην Ελλάδα όσο και στις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής, έναν πλούτο σφαιρικής και πολύπλευρης πληροφόρησης για όλους τους κλάδους της επιχειρηματικής ενημέρωσης.