Πηγή: www.emea.gr
Το Taxibeat αποτελεί ίσως την πλέον επιτυχημένη ελληνική mobile startup, καθώς από το 2011 οπότε και δημιουργήθηκε, έχει σχεδόν καθιερωθεί στην αγορά ταξί της Αθήνας (ανάμεσα στους χρήστες smartphones, βεβαίως), ενώ αυτή την στιγμή διαθέτει παρουσία σε άλλες πέντε πόλεις σε Ευρώπη και Λατινική Αμερική.
Μάλιστα, όπως έχει αναφέρει το EMEAgr, το Taxibeat ετοιμάζεται για την επέκτασή του σε δύο νέες πόλεις μετά την ολοκλήρωση των γύρων χρηματοδότησης που ξεκίνησαν το 2011 και ολοκληρώθηκαν προσφάτως,ανεβάζοντας τη συνολική χρηματοδότηση που έχει λάβει η εταιρεία σε 1,5 εκατ. ευρώ.
Παρ’ ότι το όνομα της δεύτερης πόλης στην οποία θα “κυκλοφορήσει” το Taxibeat δεν έχει ακόμη “διαρρεύσει”, η αμέσως επόμενη αγορά που θα λειτουργήσει η ελληνική startup είναι η Πόλη του Μεξικό, με το επίσημο λανσάρισμα να αναμένεται μέσα στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, καθώς,όπως έχει γράψει – σε παγκόσμια αποκλειστικότητα – το EMEAgr έχει ήδη ολοκληρωθεί η διαδικασία πρόσληψης του country manager για το Μεξικό, ενώ “τρέχουν” και όλες οι υπόλοιπες διαδικασίες για το λανσάρισμα.
Ωστόσο, μία πληροφορία που συζητείται στα “πηγαδάκια” της startup επιχειρηματικής ενημέρωσης θέλει το Taxibeat να έχει διερευνήσει με πολύ μεγάλη σοβαρότητα το ενδεχόμενο επέκτασης σε μία αγορά με δυνατότητες αχανούς ανάπτυξης για μία ελληνική startup εταιρεία: την αγορά της Ασίας και συγκεκριμένα την αγορά της Κίνας.
Σύμφωνα με την πληροφόρηση, η ομάδα του Taxibeat, μάλιστα, προς αυτό τον σκοπό ήρθε πρόσφατα σε επαφή με κινεζική εταιρεία που διαχειρίζεται στόλο που προσεγγίζει τα 3.000 ταξί, προκειμένου να διερευνηθούν οι δυνατότητες συνεργασίας, ώστε το Taxibeat να λανσαριστεί μελλοντικά στην πόλη Guangzhou, 15 εκατ. κατοίκων.
Σημειώνεται, τέλος, ότι η ομάδα του Taxibeat, επισήμως, διαψεύδει την σχετική προοπτική, για την είσοδο δηλαδή της υπηρεσίας στην αγορά της Κίνας.