Πηγή: www.neopolis.gr
Στον κόσμο των social media, βασιλιάς είναι το περιεχόμενο. Άπαξ και τα καταφέρεις σε αυτό το κομμάτι, έχεις πετύχει κατά 90%. Άλλωστε είτε είσαι ένα μεγάλο brand, blogger ή κάποια ΜΚΟ στόχος σου είναι να αποκτήσεις αναγνωσιμότητα.
Και επειδή στην εποχή μας όλοι πρέπει να βρίσκονται στα social media, η startup σου σίγουρα δεν αποτελεί εξαίρεση. Να είσαι σίγουρος όμως, πως αν τα καταφέρεις και χειριστείς τα κοινωνικά δίκτυα με τον σωστό τρόπο μόνο κερδισμένος μπορείς να βγεις.
Πάμε όμως να δούμε μερικές συμβουλές και κόλπα με τα οποία η επιτυχία έρχεται ένα βήμα πιο κοντα:
Tip1: Εντόπισε το δικό σου niche.
Πρέπει να βρεις το πεδίο δραστηριοποίησης και να συγκεκριμενοποιήσεις το target group σου και να αρχίσεις να επικεντρώνεσαι μονάχα σε αυτό. Και φρόντισε το περιεχόμενο των posts σου να είναι απολύτως σχετικό τόσο με την εταιρεία σου όσο και με τους fans σου. Κανείς δε θέλει να βλέπει στον τοίχο του άκυρες δημοσιεύσεις που δεν τον ενδιαφέρουν.
Tip2: Δημιούργησε ενδιαφέρον και «ιντριγκαδόρικο» περιεχόμενο.
Ο μοναδικός τρόπος για να πετύχεις περισσότερα likes, comments, retweets και shares είναι το περιεχόμενο να «τσιγκλάει» τον χρήστη. Είτε να συμφωνήσει είτε να διαφωνήσει. Και τα δύο είναι πολύ χρήσιμα. Πρόσεξε όμως την επικίνδυνη εκείνη διαχωριστική γραμμή όπου το περιεχόμενό σου γίνεται προσβλητικό και πρόστυχο απλά και μόνο για να σε …βρίσουν!
Επίσης, κανείς δεν έχει όρεξη να σπαταλήσει την ώρα του στο δικό σου προφίλ. Για αυτό οι δημοσιεύσεις σου πρέπει να είναι απλές, σύντομες, να μπαίνουν κατευθείαν στο ψητό και συχνά να συνοδεύονται με κάποια φωτογραφία ή βίντεο.
Tip3: Δημοσίευσε τις σωστές ώρες.
Σε γενικές γραμμές οι καλύτερες ώρες για να δημοσιεύσεις κάτι είναι από τις 7 το απόγευμα μέχρι τις 11 το βράδυ και οι χειρότερες από τις 2 τη νύχτα μέχρι τις 7 το πρωί. Στις υπόλοιπες ώρες από την άλλη γίνονται τόσο πολλές δημοσιεύσεις που υπάρχει ο κίνδυνος να χαθείς μέσα στη «μάζα».
Από την άλλη πρέπει να παρακολουθήσεις και ποιες ώρες βρίσκονται online οι χρήστες του target group σου. Άλλες ώρες χρησιμοποιούν το διαδίκτυο οι πιθανοί αγοραστές παραθύρων αλουμινίου και άλλες οι πελάτες της RedBull…