Πως Να Μην Είστε Δύσκολος Πελάτης Και Να Δώσετε Μεγαλύτερη Αξία Στα Χρηματά Σας

    Από: Startup Team

Πηγή: www.wdf.gr

Η εργασία με 3α μέρη, όπως και κάθε σχέση, είναι αμφίδρομη υπόθεση. Εδώ είναι μερικές συμβουλές για τη διατήρηση της ομαλής λειτουργίας των Web project σας.

Όπως ο καθένας όπου η δουλειά του περιλαμβάνει την άμεση επαφή με τον πελάτη, Οι επαγγελματίες του web έρχονται συχνά σε δύσκολες συμπεριφορές από τον πελάτη. Αλλά, όπως λένε – ο πελάτης έχει πάντα δίκιο – και συχνά  τα προβλήματα αυτά μαίνονται ανεξέλεγκτα λόγω ευγένειας. Αυτά τα πράγματα όμως  δεν επηρεάζουν μόνο την επαγγελματική λογική σας, αλλά μπορεί επίσης να είναι επιζήμια για τις σχέσεις σας, την παραγωγικότητα του έργου σας, ακόμη και το περιεχόμενο του portfolio  σας.

Παρακάτω είναι μια συλλογή από πράγματα που σαν πελάτης θα πρέπει να αποφεύγετε να λέτε στους web επαγγελματίες σας, συμπεριλαμβανομένων σχεδιαστών, προγραμματιστών και copywriters, αν θέλετε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις υπηρεσίες τους, ενώ παράλληλα να κάνετε πιο ευχάριστη την συνεργασία μαζί τους.

“Δεν θα πάρει πολύ”

Περιγράφοντας ένα σχέδιο στον σχεδιαστή ή τον προγραμματιστή ως «γρήγορο», λέγοντας πράγματα όπως, “αυτό το σχέδιο δεν θα πάρει πολύ» ή “έχω μια ιδέα που είναι εύκολο να σχεδιαστεί” είναι κάτι που αν μη τι άλλο θα σας εξασφαλίσει μια “λοξή ματιά” .

Εκτός αν, φυσικά, είστε πολύ έμπειροι στις περιπλοκές του σχεδιασμού και της ανάπτυξης, η οποία δεν είναι συνήθως η περίπτωση.

Σχεδιάζοντας ένα λογότυπο που αντιπροσωπεύει ό, τι αντιπροσωπεύει η επιχείρησή σας, ή μια ιστοσελίδα οπού οι πελάτες σας θα μπορούν εύκολα να περιηγηθούν, παίζει σημαντικό ρόλο στην επικοινωνία της επιθυμητής εικόνας της μάρκας σας, και επίσης απαιτεί χρόνο και προσπάθεια.

Να θυμάστε ότι πληρώνετε τον παροχέα υπηρεσιών σας για την εμπειρία του σε κάτι που δεν είναι τόσο απλό όσο το να κάνεις 3 κλικ, ή είναι κάτι που ο καθένας θα μπορούσε να κάνει.

Αν λέτε αυτά τα πράγματα σε μια προσπάθεια να μειώσετε υποσυνείδητα το ποσό των ωρών που θα πρέπει να πληρώσετε, δεν θα καταφέρετε παρά να εκνευρίσετε τον πάροχο και να ξεκινήσετε τη σχέση σας σε λάθος βάση.

«Δώσε μου τα Raw αρχεία”

Μπορεί να μην το γνωρίζετε, αλλά όταν ζητάτε από τον γραφίστα σας να σας δώσει τα raw αρχεία σχεδιασμού μετά την ολοκλήρωση της εργασίας συχνά μεταφράζεται ως, “θέλω να τα κρατήσω ώστε να μπορώ να κάνω αλλαγές στο μέλλον ή να τα δώσω σε έναν φθηνότερο, λιγότερο ταλαντούχο γραφίστα (για να “πετσοκόψει” το σχέδιο).

Αυτό είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό, ιδίως αν το σχέδιο έχει φροντιστεί ώστε να εκπροσωπεί το εμπορικό σήμα σας, και να είναι συνεπής με το υπόλοιπο των σχεδίων μάρκετινγκ.

Σκεφτείτε το σαν να πηγαίνετε στην κουζίνα της γιαγιάς σας και να προσθέτετε τόνους αλάτι στην κατσαρόλα που έχει μοχθήσει όλη την ημέρα να ετοιμάσει. Είναι κάτι το οποίο ξέρει να κάνει, μιας και το κάνει  πολύ περισσότερο από ό, τι εσείς, για αυτό αφήστε το προτού  δημιουργήσετε ένα “τέρας”.

Διαβάστε περισσότερα εδώ