Made in Greece σε 12 βήματα: Βήμα 10ο: Διανομή

    Από: Startup Team

Πηγή: www.marketingweek.gr, γράφει ο Γιώργος  Αναστασιάδης

Έστω ότι κάποιος Έλληνας επιχειρηματίας μέσα από κάποια από τα προηγούμενα ή και άλλα βήματα, έχει καταλήξει στη στρατηγική segmenting, targeting, positioning και σε μια αποτελεσματική λεκτική και οπτική ταυτότητα για την επιχείρησή του ή/και τα προϊόντα της.

Πλέον έχει φτάσει η στιγμή να ασχοληθεί σοβαρά με τα κανάλια μέσα από τα οποία το κοινό θα μπορέσει να έρθει σε πραγματική επαφή με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του. Η αγορά του εξωτερικού, ακόμα και στις περιπτώσεις αποτελεσματικού segmentation και targeting παραμένει αχανής. Έτσι η επιλογή των καναλιών διανομής παραμένει μια ιδιαίτερα κρίσιμη απόφαση. Η συνεχής ανάπτυξη του e-cοmmerce δίνει μια πρώτη διέξοδο. Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, το 2012 οι πωλήσεις μέσω e-commerce ξεπέρασαν το ένα τρις δολάρια δίνοντάς του μερίδιο περίπου 30% στις ανεπτυγμένες αγορές του πλανήτη (Η.Π.Α., Ασία, Δυτική Ευρώπη). Τα επόμενα χρόνια υπολογίζεται ότι το μερίδιο αυτό θα αυξηθεί σημαντικά στην Ασία ενώ θα παραμείνει στάσιμο ή θα είναι ελαφρά πτωτικό σε Η.Π.Α. και Δυτική Ευρώπη.

Διαβάστε περισσότερα εδώ