Πηγή: blog.dingo.gr
Οι ημέρες των Χριστουγέννων αποτελούν μία ιδιαίτερη περίοδο τόσο για μικρά όσο και για μεγάλα παιδιά. Η ξεχωριστή διακόσμηση, η οικογενειακή θαλπωρή, η ζεστασιά, αλλά ακόμα και τα νοσταλγικά συναισθήματα που δημιουργούνται στην πλειοψηφία των ανθρώπων είναι μερικά μόνο από αυτά που γεμίζουν όλη αυτή την περίοδο του χρόνου με ονειρόσκονη και μαγεία.
Δεν είναι άλλωστε περίεργο ότι τα τελευταία χρόνια, όπου η γενικότερη ψυχολογία των καταναλωτών χαρακτηρίζεται από απαισιοδοξία παρατηρούμε το χριστουγεννιάτικό κλίμα να ξεκινάει όλο και νωρίτερα. Είναι άλλωστε πολύ πιο εύκολο να προσεγγίσεις έναν πελάτη με θετικά προδιατεθειμένο παρά κάποιον που επικεντρώνεται μόνο στα αρνητικά και τα προβλήματα της καθημερινότητας.
Για του δύσπιστους εδώ θα κάνω μία παρένθεση να για να παραθέσω την αγαπημένη μου έκφραση της Maya Angelou: “I’ve learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.”
Στην προσπάθειά τους λοιπόν να συνδέσουν και το δικό τους όνομα με τα θετικά συναισθήματα των Χριστουγέννων πολλές επιχειρήσεις ξεκινούν τη διακόσμηση όχι μόνο της φυσικής τους παρουσίας, μέσα από τα γραφεία και τα καταστήματά τους, αλλά και της διαδικτυακής τους παρουσίας, δίνοντας μία εορταστική νότα στη σελίδα και τα Κοινωνικά τους Δίκτυα.
Σας παρουσιάζουμε κάποιες από αυτές τις επιχειρήσεις που έχουν μπει ήδη στον ρυθμό των Χριστουγέννων, για να πάρετε ιδέες για το πώς μπορείτε να ρίξετε λίγη ονειρόσκονη και στη δική σας:
Marks & Spencer: Believe in M&S (as in Magic & Sparkle).
Κυρίαρχο φέτος στον χορό της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων μπορούμε να θέσουμε την αλυσίδα ρούχων Marks & Spencer. Μέσα από την καμπάνια που έχει η επιχείρηση για αυτήν την περίοδο παρατηρούμε μία ολοκληρωμένη επικοινωνιακή πολίτική η οποία συνδυάζει αποτελεσματικά τόσο τη σελίδα όσο και όλα τα κοινωνικά δίκτυα που διατηρεί η επιχείρηση.
Κοινό σημείο αναφοράς είναι το διαφημιστικό video της επιχείρησης με μία κοπέλα που χάνει τον σκύλο της και τον βρίσκει έπειτα από μία μαγική περιήγηση μέσα από κάποια από τα αγαπημένα μας παραμύθια. Η μαγεία κορυφώνεται όταν βρίσκει τον σκύλο της μέσα από τη βοήθεια της Helena Bonham Carter, τι πιο μαγικό άλλωστε από αυτό.
Debenhams: “Whatever you wish for these Christmas, make it fabulous.”
Μία από τις πιο γνωστές αλυσίδες λιανικής, η Debenhams δημιουργεί μία επίσης πολύ επιτυχημένη ολοκληρωμένη επικοινωνιακή πολιτική, η οποία βασίζεται σε ένα σε ένα διαφημιστικό video το οποίο επίσης επικοινωνείται μέσα από τα προφίλ που διαθέτει η επιχείρηση στα Κοινωνικά Δίκτυα.
Σε κλίμα «ονειροπώλησης» η Debenhams μας συμβουλεύει, ό,τι κι αν ευχόμαστε φέτος τα Χριστούγεννα να μη φοβηθούμε και να το ονειρευθούμε στην πιο fabulous μορφή του.