Στην Ελλάδα της κρίσης λόγω του υψηλού κόστους ευκαιρίας για την απόκτηση χρήματος ο μέσος καταναλωτής έχει αυξήσει την έρευνά του για την απόκτηση κάποιου αγαθού ή υπηρεσίας και δεν προσέχει μόνο το προιόν αλλά και τα υπόλοιπα που θα αυξήσουν την ικανοποίηση από την εμπειρία της αγοράς του σε σχέση με παλαιότερα που ‘’ο κυρ Μπάμπης’’ με την παραδοσιακή του ταβέρνα θα μας πέταγε ένα πιάτο καλοψημένου κρέατος στο τραπέζι μας και θα πρεπε να τον ευχαριστήσουμε μιας και δεν χρειαστηκε να πάμε να το φέρουμε εμείς μέσα από την κουζίνα και αν μας χαμογελούσε κιόλας νομίζαμε ότι είμαστε ‘’δικοί’’ του άνθρωποι. Σίγουρα σημαντικό ρόλο στην βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών έπαιξε και η παγκοσμιοποίηση χάρη στην οποία μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων επεκτάθηκαν και στην Ελληνική αγορά και εκπαίδευσαν τους εργαζόμενους τους με το δικό τους τρόπο.
Βέβαια δεν είχαμε μόνο στην Ελλάδα κρούσματα κακής εξυπηρέτησης πελατών. Παράδειγμα αποτελούν και οι πολωνοί που όταν επεκτάθηκαν τα Mc Donald’s στην χώρα τους η διοίκηση ανθρωπίνων πόρων κατέβαλε προσπάθεια για να πείσει τους εργαζόμενους να λένε ευχαριστώ.
Πολλοί θεωρούν ότι η εξυπηρέτηση είναι μόνο κατά τη διάρκεια της αγοράς αλλά κάνουν λάθος γιατί είναι και μεταγενέστερα μιας και σε περίπτωση βλάβης η ελλατωματικού προιοντος όλοι θα θέλαμε μια σωστή εξυπηρέτηση. Εδώ γνωστό παράδειγμα αποτελεί η διάσημη σε όλους μας LG που παλαιότερα είχε τροφοδοτήσει επίτηδες την αγορά με κάποιες ελλατωματικές τηλεοράσεις και μόλις τους καλούσε κάποιος για ελατωματικη τηλεόραση το άλλο πρωί του πήγαιναν αμέσως μια ίδια καινούργια κάτι που έκανε πολύ καλό στην διαφήμιση του συγκεκριμένου τμήματος της εταιρίας γιατί οι συγκεκριμένοι πελάτες θα ανέφεραν το περιστατικό σε άλλους για την γρήγορη και άμεση αντικατάσταση της.
Τέλος με βάση το πρότυπο του ορθολογικού πελάτη αρκεί κυρίως η ευγένεια και το χαμόγελο και η προσπάθεια ικανοποίησης κάθε λογικού αιτήματος του για να βελτιωθεί η εμπειρία εξυπηρέτησης του.