Ένα απλό τεστ μπορεί να σας δώσει τις κατάλληλες απαντήσεις.
Συχνά διαβάζω στις ειδήσεις για νέους/νέες που έχουν δημιουργήσει κάτι καινοτόμο, σε ηλικίες μεταξύ 20-30, και είναι ήδη επιτυχημένοι επαγγελματίες. Γιατί εκείνοι ήξεραν ποιο είναι το όνειρό τους και κάποιοι ακόμα ψαχνόμαστε;
Δεν είναι πιο ικανοί ή πιο έξυπνοι (μπορεί να είναι βέβαια) ή πιο πλούσιοι (ναι υπάρχει και αυτός ο παράγοντας). Απλά έχουν την ευτυχία να γνωρίζουν από νεαρή ηλικία την κλίση τους, την οποία και ακολούθησαν. Φυσικά, μπορεί πριν την επιτυχία να έχουν προηγηθεί άπειρες αποτυχίες (π.χ.το angry birds ήταν το 52ο παιχνίδι της εταιρείας, τα πρώτα 51 απέτυχαν τελείως).
Υπάρχει άραγε τρόπος και για εμάς που είμαστε χαμένοι σε κάποια εταιρεία και ενώ πιστεύουμε πως έχουμε να δώσουμε κάτι περισσότερο, δε ξέρουμε πώς να το κάνουμε.
Οι περισσότεροι επιτυχημένοι επιχειρηματίες έχουν ένα κοινό: Παρατηρούν καταστάσεις και κάνουν πάντα την εξής ερώτηση στον εαυτό τους: Γιατί ή γιατί όχι;
Με βάση αυτή την ερώτηση αναζητούν εναλλακτικές σε ήδη υπάρχοντες υπηρεσίες, προϊόντα ή και τα δύο, ψάχνοντας την ιδέα εκείνη που θα φέρει την επανάσταση στα δεδομένα. Σπάνια υπάρχει επιτυχία με την πρώτη ή χωρίς δυσκολία, αλλά δεν τα παρατούν.
Με εμάς, που δεν είμαστε σίγουροι για το ποια είναι η κλίση μας, το όνειρό μας, το ταλέντο μας, υπάρχει λύση, ξεκινώντας με απλά βήματα:
1. Παρατήρησε καθημερινά εκείνες τις κινήσεις, τις συνήθειες, τα χόμπι, τα ενδιαφέροντα και τις συζητήσεις που σας ενθουσιάζουν από όταν ήσασταν παιδιά μέχρι σήμερα. Είμαι σίγουρη πως θα βρείτε πολλές ιδέες, κάποιες από αυτές, θα είναι άξιες προς ανάπτυξη, αρκεί να τις σκεφτείτε με ηρεμία και με στρατηγικό σχέδιο. Μην ανησυχείτε αν την ιδέα σας δεν μπορείτε να την υλοποιήσετε μόνος/μόνη. Θα βρεθεί τρόπος να πείσετε κάποιον να σας υποστηρίξει. Το σημαντικό τώρα είναι να βρείτε τι είναι αυτό που σας ενθουσιάζει.