Του Σπύρου Γκανάτσιου
Τα τελευταία χρόνια παρατηρήθηκε μεγάλη συρρίκνωση της διαφημιστικής αγοράς. Η οικονομική ύφεση έφερε δομικές αλλαγές στο χώρο, οι διαφημιστικές δαπάνες μειώθηκαν και οι προωθητικές ενέργειες με τα παραδοσιακά μέσα περιορίστηκαν.
Καθώς όμως δεν υφίσταται επιχειρηματική δραστηριότητα χωρίς το 4ο P του marketing, την προώθηση, οι marketers έχουν υιοθετήσει πλέον οικονομικούς και αποδοτικούς τρόπους και μέσα για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
Ένα από τα μέσα αυτά είναι το SMS marketing. Αν και μέχρι τώρα το SMS αποτελούσε below the line μέσο, με την άνοδο του mobile και την ευρύτερη χρήση των κινητών συσκευών ως second screen πλέον, το SMS είναι ένα μέσο πρώτης γραμμής οικονομικό και πολύ αποδοτικό. Οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία μπορεί να προωθηθεί αποτελεσματικά με SMS marketing αρκεί να αξιοποιεί τα χαρακτηριστικά του μέσου και τη δημιουργική σκέψη ενός επιχειρηματικού μυαλού.
Καθώς ακόμη και σήμερα πολλοί δε γνωρίζουν τα οφέλη του SMS marketing και τα έσοδα που θα μπορούσε να προσφέρει, συγκέντρωσα παρακάτω τους πιο σημαντικούς λόγους για τους οποίους το SMS είναι ένα απαραίτητο συστατικό του μίγματος προώθησης κάθε μικρομεσαίας επιχείρησης.
Στιγμιαίο μήνυμα
Το μέσο είναι απλό και δεν απαιτεί τη δημιουργία γραφιστικών ή κάποιας άλλης προετοιμασίας και μπορούμε να στείλουμε ένα μαζικό sms στους πελάτες μας σε πολύ μικρό χρόνο.
Άμεσα αποτελέσματα
Όλοι χρησιμοποιούν κινητό τηλέφωνο και το SMS marketing είναι ο καλύτερος τρόπος να εξασφαλίσεις ότι το μήνυμα σου θα παραδοθεί στο κατάλληλο άτομο την κατάλληλη στιγμή. Με δεδομένο ότι κατά βάση τα SMS διαβάζονται μέσα σε 3 λεπτά από την παραλαβή τους, έχουμε και άμεσα αποτελέσματα.
epixeiro.gr