Αμφιβάλλω εάν υπάρχει έστω και ένας digital marketer που δεν έχει ακούσει τον όρο«Retargeting». Ακόμη, όμως, και αν υπάρχουν μερικοί που ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία, σίγουρα όλοι το έχουμε δει να συμβαίνει στην πράξη, ακόμη κι αν δεν ξέρουμε πώς λέγεται. Το έχουμε, όμως, ζήσει από τη σκοπιά του χρήστη. Είναι καιρός να μάθουμε από την πλευρά του digital marketer τι είναι το retargeting, πώς λειτουργεί και γιατί πρέπει να το χρησιμοποιήσουμε για το brand μας.
Σερφάρετε στο internet και ξαφνικά βλέπετε μπροστά σας μια διαφήμιση για ένα προϊόν/υπηρεσία για το οποίο ψάχνατε ακριβώς το προηγούμενο λεπτό. Τρομάζετε για μια στιγμή! «Τι σύμπτωση;!», σκέφτεστε. Καμία σύμπτωση! Αυτό ακριβώς είναι το Retargeting.
Άρα, τι είναι το Retargeting;
Το Retargeting είναι μια διαφημιστική στρατηγική, κατά την οποία οι διαφημίσεις σας «ακολουθούν» τους επισκέπτες του site σας όπου κι αν βρίσκονται στο διαδίκτυο. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να έχετε ενσωματώσει έναν κώδικα στο website σας και στα ad banners που «τρέχουν» για το brand σας, ο οποίος αναγνωρίζει ποιοι χρήστες έχουν περάσει από το site σας και τους σερβίρει τις διαφημίσεις σας όταν εκείνοι επισκέπτονται άλλα sites.
Αυτό ίσως ακούγεται ως κάτι μικρό -ίσως και όχι- αλλά αν το σκεφτείτε καλύτερα θα δείτε πως είναι κάτι πραγματικά σημαντικό. Με το Retargeting, οι διαφημίσεις σας «ακολουθούν» ανθρώπους οι οποίοι έχουν επισκεφθεί το site σας, δείχνοντας ενδιαφέρον για τα προϊόντα και το brand σας, με σκοπό να τους υπενθυμίζει συνεχώς αυτό που έψαχναν στο site σας και να βλέπουν συνεχώς μπροστά τους το brand σας,ώσπου να προχωρήσουν σε conversion.
suit.gr