Τα υψηλά ποσοστά ανεργίας, η επιδείνωση των εργασιακών σχέσεων, αλλά και η διαδεδομένη αντίληψη στην Ελλάδα ότι όλοι θέλουμε και μπορούμε να είμαστε… αφεντικά, καθορίζουν την επιχειρηματική προοπτική στη χώρα.
Την ίδια ώρα και ενώ η ανάγκη για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας βρίσκεται στην ημερήσια διάταξη, αλλά δυστυχώς μόνο στο επίπεδο των συζητήσεων και όχι των πράξεων, διαπιστώνεται έλλειμμα στην εκπαίδευση σε ό,τι αφορά την επιχειρηματικότητα και τις δεξιότητες που απαιτούνται.
Στα συμπεράσματα αυτά καταλήγει η παγκόσμια έρευνα Επιχειρηματικότητας 2014 που πραγματοποιήθηκε σε 38 χώρες από την εταιρεία Gfk SE σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο LMU (Ludwig Maximilians University) Enterpeneurship Center στο Μόναχο για λογαριασμό της Amway Europe. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στο διάστημα Ιουλίου-Απριλίου 2014 σε δείγμα 22.767 ατόμων. Τα αποτελέσματα της έρευνας, με έμφαση αυτά που αφορούν στην αντίληψη που έχουν οι Ελληνες για την επιχειρηματικότητα, παρουσιάστηκαν χθες σε ειδική εκδήλωση.
Οι Ελληνες διάκεινται θετικά στην επιχειρηματικότητα σε ποσοστό 70%, κοντά στον παγκόσμιο μέσο όρο που είναι 75% και στον κοινοτικό μέσο όρο που είναι 73%. Πιο θετικοί απέναντι στην επιχειρηματικότητα είναι οι Σουηδοί (94%) και ακολουθούν οι Μεξικανοί και οι Νορβηγοί (ποσοστό 93% και στις δύο χώρες). Στις τρεις τελευταίες θέσεις από την άλλη, βρίσκονται η Αυστρία (60% των ερωτηθέντων είναι θετικοί έναντι της επιχειρηματικότητας), η Γερμανία (56%) και η Σλοβακία (55%).
entre.gr