Ο έλεγχος και η συντήρηση του Conversion Rate είναι μια διαδικασία που θα πρέπει γίνεται τακτικά. Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι είναι να ελέγχουν την απόδοση του Conversion Rate, όταν είναι πλέον πολύ χαμηλή. Για να μην φτάνετε λοιπόν σε αυτό το σημείο και προσπαθείτε να σώσετε ό,τι μπορείτε με A/B testings και τυπικές αλλαγές στα banners και στους τίτλους, ξεκινήστε σήμερα τη διαδικασία του conversion rate optimization. Η αύξηση του conversion rate επιτυγχάνεται κάνοντας το site σας πιο στοχευμένο, λειτουργικό, εύχρηστο και τελικά πιο πειστικό. Στο παρόν άρθρο ετοιμάσαμε 6 λόγους για τους οποίους το Conversion Rate σας είναι χαμηλό και σας προτείνουμε λύσεις βελτιστοποίησης.
1. Επιλέγετε λάθος target market
Ο προσδιορισμός του κοινού σας και η γνώση των αναγκών του αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά τη συμπεριφορά των επισκεπτών. Εάν λοιπόν εντοπίζετε αδύναμο Conversion Rate στο website σας, αναθεωρήστε το target market που έχετε ορίσει και αναλύστε την αγορά από την αρχή.
Χρησιμοποιήστε εργαλεία αναζήτησης keyword και μετρήστε την ένταση του ενδιαφέροντος που παρουσιάζουν οι επισκέπτες σας σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Τέλος, αναρωτηθείτε εάν το προϊόν σας καλύπτει τις υπάρχουσες ανάγκες της αγοράς.
2. Η στρατηγική σας δεν είναι αρκετά στοχευμένη
Δεν υπάρχει κάτι πιο απογοητευτικό από το να βλέπετε εκατοντάδες χρήστες να επισκέπτονται το siteσας και στη συνέχεια να απομακρύνονται, χωρίς να έχουν πραγματοποιήσει κάποια επιθυμητή ενέργεια. Οι πιο συχνοί λόγοι εγκατάλειψης του καλαθιού ενός e–shop, ίσως σας δώσουν την απάντηση όσον αφορά το on–line κατάστημά σας.
Διαφορετικά, θα πρέπει να αναρωτηθείτε σχετικά με πιο βασικούς λόγους που καθιστούν το ConversionRate σας χαμηλό. Ακόμα κι αν το προϊόν σας είναι ποιοτικό, εάν δεν απευθύνεστε σωστά στο κοινό που επιθυμείτε, δεν θα καταφέρετε να τραβήξετε το ενδιαφέρον του. Επιλέξτε στοχευμένες στρατηγικές διαφήμισης με γνώμονα πάντα το κοινό και τις ανάγκες του.
3. Οι επισκέπτες δεν σας εμπιστεύονται
Η αγορά είναι μια κίνηση εμπιστοσύνης του κοινού προς την επιχείρηση σας. Αυτό σημαίνει πως για να επιλέξει ένας επισκέπτης του e–shop σας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, θα πρέπει πρώτα να σας εμπιστευτεί. Η εμπιστοσύνη είναι το κλειδί για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, για αυτό δημιουργήστε ένα ασφαλές περιβάλλον που θα είναι φιλικό προς τον χρήστη.
Σκεφτείτε πως για να μοιραστεί μαζί σας ένας επισκέπτης τα στοιχεία του θα πρέπει να είναι σίγουρος για την αξιοπιστία του website σας. Εάν ζητάτε προσωπικές πληροφορίες, πριν ολοκληρωθεί μία αγορά, το πιθανότερο είναι να απομακρύνετε τους επισκέπτες.
4. Δεν κάνετε αντιληπτή την αξία του προϊόντος
Στο μυαλό του καταναλωτή δεν υπάρχει αποκλειστικά το προϊόν, αλλά η αξία του και τα οφέλη που θα αποκομίσει, εάν προβεί στη συγκεκριμένη αγορά. Αυτό σημαίνει πως για να πείσετε έναν επισκέπτη να πραγματοποιήσει μία αγορά, θα πρέπει πρώτα να τον πείσετε ότι η επιλογή που του προσφέρετε είναι η καλύτερη της αγοράς.
Δεν αρκεί να σχεδιάσετε δελεαστικά γραφικά και έξυπνα buttons, για να τραβήξετε την προσοχή των καταναλωτών. Θα πρέπει να τους πείσετε για την αξία των επιλογών τους, ώστε να αντιληφθούν τα πλεονεκτήματα και όχι απλά τα χαρακτηριστικά τους.
5. Δεν ζητάτε τη γνώμη του κοινού σας
Η γνώμη του κοινού σας είναι ο καλύτερος οδηγός για να βελτιώσετε το Conversion Rate σας. Αν διαπιστώσετε πως ένας σημαντικός αριθμός των επισκεπτών εγκαταλείπει τη σελίδα σας, ρωτήστε τους τι ήταν αυτό που τους οδήγησε στην εγκατάλειψη.
Αξιοποιήστε feedback εργαλεία όπως μικρές έρευνες που θα ζητούν πληροφορίες σχετικά με την εμπειρία περιήγησής τους στο site, τις δυσκολίες που συνάντησαν, τη γνώμη τους για τον σχεδιασμό. Μπορείτε τις ερωτήσεις αυτές να τις απευθύνετε τόσο σε αυτούς που αποχώρησαν όσο και στους επισκέπτες που πραγματοποίησαν τελικά μία αγορά.
6. Δεν γνωρίζετε τους ανταγωνιστές σας
Έχουμε επισημάνει πολλές φορές τη σημασία των ανταγωνιστών στην παρακολούθηση της πορείας της επιχείρησής σας. Για να έχετε την απόλυτη επίγνωση της αγοράς, θα πρέπει να γνωρίζετε ποιοι είναι οι ανταγωνιστές σας, τι προσφέρουν και ποια είναι τα αδύνατα σημεία τους.
Η γνώση των ανταγωνιστών όμως δεν σημαίνει μίμηση. Οι τακτικοί αναγνώστες μας γνωρίζουν πως κάθε πετυχημένη κίνηση στο internet θα πρέπει να είναι αυθεντική και να βασίζεται σε πρωτότυπες ιδέες. Επομένως, η γνώση των ανταγωνιστών μπορεί να σας φανεί χρήσιμη, για να κάνετε γόνιμες συγκρίσεις και να αναγνωρίσετε τα μειονεκτήματά σας, όχι όμως για να κάνετε αντιγραφές που δεν ωφελούν κανέναν.
Συμπέρασμα
Το Conversion Rate ενός website είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων, επομένως για να το διατηρήσετε υψηλό θα πρέπει να έχετε τα πάντα υπό τακτικό έλεγχο! Η κατανόηση του κοινού σας, οι σωστές στρατηγικές και η παρατήρηση των ανταγωνιστών μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Ξεκινήστε την ενίσχυση του Conversion Rate σας σήμερα ακολουθώντας τις συμβουλές μας μία προς μία!
developgreece.com