Διαρκώς αυξανόμενη βαίνει η ζήτηση των καταναλωτών για ψηφιακό περιεχόμενο. Ως αποτέλεσμα, ήδη, από φέτος, το 50% των ενηλίκων στις ανεπτυγμένες χώρες θα έχουν τουλάχιστον δύο ψηφιακές συνδρομές. Έως το 2020, ο μέσος όρος των ψηφιακών συνδρομών θα έχει διπλασιαστεί σε τέσσερις ανά ενήλικα. Η εντεινόμενη ανάγκη του σύγχρονου καταναλωτή για ψηφιακό περιεχόμενο, οδηγεί την αγορά των smartphones σε συνεχή ανάπτυξη.
Έως το τέλος του 2023, περισσότερο από το 90% των ενηλίκων στις ανεπτυγμένες χώρες θα έχουν συσκευή smartphone, ενώ το ποσοστό στις ηλικίες 55 έως 75 ετών θα αγγίζει το 85%. Η Deloitte προβλέπει πως οι κάτοχοι smartphone θα επικοινωνούν μέσω των κινητών τους 65 φορές την ημέρα το 2023, γεγονός που σημαίνει πως το ποσοστό αυτό θα είναι αυξημένο κατά 20% σε σύγκριση με σήμερα. Παράλληλα, το 45% των ενήλικων χρηστών παγκοσμίως και το 65% των χρηστών στις ηλικίες 18-24 ετών, αναμένεται να ανησυχήσει για την εκτεταμένη χρήση των κινητών και να οδηγηθεί σε περιορισμό της το 2018.
Τα παραπάνω είναι μερικά από τα θέματα που αναδεικνύει η 17η έκδοση της ετήσιας έρευνας της Deloitte, αναφορικά με τις προβλέψεις για τους κλάδους της Τεχνολογίας, των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και των Τηλεπικοινωνιών (ΤΜΤ Predictions 2018).
Ανάμεσα στα άλλα ευρήματα, η φετινή έρευνα σημειώνει πως οι επιχειρήσεις θα έχουν διπλασιάσει τη χρήση της machine learning τεχνολογίας, έως το τέλος του 2018. Οι προβλέψεις επισημαίνουν πέντε βασικούς τομείς, οι οποίοι, σύμφωνα με τη Deloitte, θα αποτελέσουν σημεία – κλειδιά και θα οδηγήσουν σε εντατικότερη χρήση της τεχνολογίας machine learning στις εταιρείες, καθιστώντας τις επιχειρησιακές λειτουργίες ευκολότερες, φθηνότερες και γρηγορότερες.
Προβλέψεις
Η έρευνα της Deloitte προβλέπει σημαντική άνοδο της τεχνολογίας Augmented Reality (ΑR), καθώς περισσότεροι από 1 δισεκατομμύριο χρήστες smartphone θα χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία AR τουλάχιστον μια φορά μέσα στο 2018. Στο μεταξύ, τουλάχιστον 300 εκατομμύρια χρήστες θα χρησιμοποιούν την τεχνολογία μια φορά το μήνα και τέλος, δεκάδες εκατομμύρια σε εβδομαδιαία βάση.
Επιπλέον, για το 2018 η Deloitte προβλέπει ότι το 20% των κατοίκων της Βόρειας Αμερικής θα έχει πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα μέσω Διαδικτύου, κάνοντας χρήση των δικτύων κινητής τηλεφωνίας, η οποία αυξάνει τη συνδρομητική χωρητικότητα. Ωστόσο, υπάρχουν σημαντικές αποκλίσεις ανά χώρα. Στη Βραζιλία, για παράδειγμα, σχεδόν το ένα τρίτο όλων των σπιτιών θα χρησιμοποιεί μόνο το κινητό για σύνδεση στο διαδίκτυο, ενώ αντίστοιχα μόνο το 10% του πληθυσμού σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες. Οι διαφορές μεταξύ των γεωγραφικών περιοχών οφείλονται σε μια σειρά τεχνολογικών, οικονομικών και δημογραφικών παραγόντων.
Ίντερνετ εν πτήση
Σύμφωνα με την έρευνα, αυξανόμενη βαίνει και η σύνδεση στο Διαδίκτυο κατά την διάρκεια πτήσεων. Ένα δισεκατομμύριο επιβάτες ή το 25% όλων των επιβατών, αναμένεται να ταξιδεύει με αεροπλάνα που θα παρέχουν δυνατότητα σύνδεσης εντός της πτήσης (IFC) το 2018, σύμφωνα με την Deloitte.
Πρόκειται για εκτιμώμενη αύξηση 20% από τα προβλεπόμενα σύνολα του 2017, με αποτέλεσμα τα έσοδα μέσω IFC να φθάσουν το $1 δις για το 2018.
Ζωντανή μετάδοση
Η έρευνα της Deloitte περιλαμβάνει, επίσης, ένα μεγάλο αριθμό καταναλωτικών προβλέψεων. Εκτιμάται πως οι ζωντανές μεταδόσεις και η ζωντανή κάλυψη μεγάλων γεγονότων, θα αποφέρουν περισσότερα από $545 δις σε άμεσα έσοδα το 2018. Παρά την ικανότητα των καταναλωτών να παρακολουθούν τα προγράμματα που επιθυμούν μέσω της λειτουργίας on demand, η ζωντανή μετάδοση προγραμμάτων συνεχίζει να ακμάζει. Μάλιστα, σε πολλές περιπτώσεις, η μετάδοση του ζωντανού περιεχομένου έχει γίνει πιο παραγωγική και κερδοφόρα από την ψηφιακή.
Η Deloitte προβλέπει ότι η παραδοσιακή προβολή τηλεοπτικών προγραμμάτων στις ηλικίες από 18 έως 24 ετών θα μειωθεί κατά 5%-15% το χρόνο στις ΗΠΑ, τον Καναδά και το Ηνωμένο Βασίλειο μέσα στο 2018 και το 2019. Ο ρυθμός είναι παρόμοιος με τα προηγούμενα επτά χρόνια. Οι τεχνολογίες που απομακρύνουν τους νέους ανθρώπους από την παραδοσιακή τηλεόραση, όπως τα smartphones, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η “πειρατεία” βίντεο φτάνουν στον κορεσμό.
Διαφημίσεις
Ένα θέμα που αναδεικνύει η έρευνα, είναι η προστασία από τις διαφημίσεις: ενώ το 75% των Βορειοαμερικανών ασχολείται με τουλάχιστον μία μορφή αποκλεισμού διαφημίσεων, μόνο το 10% αυτού του πληθυσμού ασχολείται με τον αποκλεισμό των διαφημίσεων με τέσσερις ή περισσότερους τρόπους. Οι καταναλωτές, οι οποίοι είναι νέοι, μορφωμένοι, απασχολούνται και έχουν υψηλότερα εισοδήματα, είναι πιο πιθανό να ασχοληθούν ενεργά με τον αποκλεισμό των διαφημίσεων από τις συσκευές πλοήγησης τους στο Διαδίκτυο.
sepe.gr