To Μusic Hub είναι ένας χώρος κάτω από την Ακρόπολη που λειτουργεί ως ένας κόμβος συνάντησης της μουσικής και του πολιτισμού. Στο hub διοργανώνουμε κάθε μήνα συναυλίες, workshops, διαλέξεις και εκθέσεις που απευθύνονται σε ενθουσιώδεις music και art lovers.
Παράλληλα στο music hub διδάσκεται μουσική από επιλεγμένους καθηγητές, ενεργούς στον καλλιτεχνικό χώρο. Σκοπός μας ειναι η ομάδα μας να μοιράζεται με τους μαθητές τη γνώση και το πάθος της για τη μουσική.
Επίσης ο χώρος μας λειτουργεί και ως ένα σημείο συνάντησης για καλλιτέχνες που θέλουν να δημιουργήσουν, να συνεργαστούν και να ανταλλάξουν ιδέες.
Γιατί αποφάσισες να ξεκινήσεις μια δραστηριότητα μόνος/η σου?
Re-inventing Music. Η φράση αυτή περιγράφει την προσωπική μου ανάγκη για τη δημιουργία ενός εξωστρεφούς χώρου όπου θα μπορώ να πειραματίζομαι και να εφευρίσκω μέρα με τη μέρα νέα πράγματα μέσα από τη σχέση μου με τη μουσική και να τα μοιράζομαι με άλλους με την ίδια “αγωνία” για έκφραση και δημιουργία.
Σε ποιους απευθύνεσαι και τι όφελος μπορούν να έχουν από τις υπηρεσίες σου;
Aποστολή μας στο Music Hub είναι να καλέσουμε τον κόσμο όλων των ηλικιών να εμπλακεί ενεργά με τη μουσική. Όποιος απολαμβάνει να παίζει μουσική, να ακούει μουσική, να συζητάει για μουσική, να αναρωτιέται και να ψάχνεται για τη μουσική το hub είναι το ‘the place to be’.
Επίσης απευθυνόμαστε σε κάθε καλλιτέχνη που έχει να κάνει ένα statement παρουσιάζοντας το έργο του στο χώρο μας. Επιθυμία μας και στις δύο περιπτώσεις είναι το hub να λειτουργεί ως ένα μέρος που ο καθένας εμπνέεται και χαίρεται με τη μουσική του αναζήτηση.
Τι δυσκολίες συνάντησες και πως κατάφερες να τις αντιμετωπίσεις
Νομίζω η λέξη πρόκληση ταιριάζει καλύτερα στις περιπτώσεις που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε καθημερινά. Η προσαρμογή των υπηρεσιών στις ανάγκες των καλλιτεχνών ή των ατόμων που μας προσεγγίζουν για να μάθουν μουσική, είναι για εμάς το πεδίο που επενδύουμε την περισσότερη ενέργεια.
Τι συμβουλές δίνεις στους νέους επιχειρήματίες out there!
Ειλικρίνεια. Εξατομίκευση. Σεβασμός. Είναι τρεις αξίες που ο ενδιαφερόμενος για το προϊόν ή τις υπηρεσίες σου θα εκτιμήσει και θα σε επιλέξει ξανά ακόμα και αν δεν είσαι το νο1 brand στην αγορά.