Το μάρκετινγκ δεν είναι απλά μια λειτουργία της επιχείρησης, είναι φιλοσοφία! Ειδικά στην πώληση Υπηρεσιών όπου η εμπλοκή του πελάτη είναι κυρίαρχη χρειάζεται να ενισχύουμε την προστιθέμενη αξία που προσφέρουμε και χρειάζεται να ορίζουμε διαδικασίες που θα διασφαλίζουν όσο καλύτερα γίνεται την υψηλή παρεχόμενη ποιότητα.
Στο επεισόδιο αυτό o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένη την σύμβουλο ανάπτυξης κομμωτηρίων Στέλλα Κωτσοπούλου, μίλησαν για το μάρκετινγκ σε επιχειρήσεις υπηρεσιών και συγκεκριμένα χρησιμοποιώντας το παράδειγμα ενός κομμωτηρίου.
Ακόμα ο ιδιοκτήτης του κομμωτηρίου In Berlin αποκάλυψε τα μυστικά μιας επιτυχημένης επιχείρησης στην πράξη.
Τέλος, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας, παρουσίασε tips και ιδέες για τη επιτυχημένη διαχείριση και κινητοποίηση μιας ομάδας υπαλλήλων εντός της επιχείρησης.