Θέτοντας στο επίκεντρο μια διάσταση της επιχειρηματικότητας που διαποτίζει σταδιακά το εταιρικό DNA και ενδιαφέρει ολοένα και περισσότερο το καταναλωτικό κοινό, το συνέδριο Εταιρική Υπευθυνότητα στην Πράξη V, που διοργάνωσε η Boussias Communications και το Marketing Week στο αμφιθέατρο Maroussi Plaza στις 20 Απριλίου ανέδειξε τις βέλτιστες πρακτικές στο πεδίο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, μέσα από μια εμπειρική προσέγγισή του.
Εταιρείες από ολόκληρο το επιχειρηματικό φάσμα παρουσίασαν παραδειγματικά cases CSR, καθιστώντας σαφή την ενίσχυση του κοινωνικού προσανατολισμού της επιχειρηματικότητας σήμερα, μέσα από την υλοποίηση ολοκληρωμένων, συνεπών και ουσιαστικών παρεμβάσεων προς όφελος του συνόλου. Οι σύνεδροι είχαν επίσης την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα αποτελέσματα πολυαναμενόμενων ερευνών με αντικείμενο την εξέλιξη της ΕΚΕ στην Ελλάδα, τις προσδοκίες των καταναλωτών σε αυτόν τον τομέα, αλλά και τα πιο αποτελεσματικά μοντέλα οργάνωσής της. Η ανάγκη για την σύναψη στρατηγικών συνεργασιών, η ενδυνάμωση του ανθρωποκεντρικού χαρακτήρα του εταιρικού προφίλ, καθώς και η σημασία του σχεδιασμού καινοτόμων προγραμμάτων με απτά αποτελέσματα αναδύθηκαν ως οι κύριοι πυλώνες μιας επιτυχημένης πολιτικής εταιρικής υπευθυνότητας με πολλαπλά οφέλη για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη.